Wlasnie jestem po zakupie t5 multivan 2010 rok 2.0 180km bitdi dsg z przebiegem 10700km. Samochód kupiony w niemczech w serwisie volkswagena wiec niby wszystko udokumentowane. Przynajmniej w teori. Przy zakupie sprzedawca wspomnial,że poprzedni właściciel wspomnial o utracie plynu w ukladzie chlodzenia serwis to sprawdzil i nie stwierdzil zadnych anomali. Wiec stwierdzilem ze biorę. Po przyjechaniu do Polski jakies 1000 km. Okazalo sie ze plyn z poziomu maks jest pod minimum wiec sprawdzilem szczelnosc ukladu. Mechanik na odpalonym i rozgrzanym silniku stwierdzil ze nie ma żadnego miejsca nie szczelnosci. Sprawdzal rowniez uklad pod ciśnieniem i również nie stwierdził żadnych nie szczelności. Nastepnie pod korkiem wlewu oleju nie widac zadnych oznak 'majonezu' ani powyciagnieciu bagnetu niema oznak wody, tak samo w zbiorniczku wyrównawczym płyn różowego koloru. Srednio na 1000 km ubywa 0,5 litra. I pytanie gdzie może ten płyn uciekać ?? Co warto jeszcze sprawdzić ?
Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 25 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnowskie Góry Posiadane auto: WV Transporter T5 lift, Toyota Rav4 III 2007 2,2 180KM d-cat.
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 31 Paź 2017, 21:12
Temat postu:
Re: ( Volkswagen T5 ) Problem z układem chłodzenia 2.0 180 km bitdi
Napisz, czy żyje jeszcze Twoje autko.
Miałem podobny problem, auto mam od nowości. Mój miał przejechane niecałe 200 tys.km. Po tym przebiegu z zaczął tracić się płyn chłodniczy. Jak jeździłem spokojnie to jakoś się trzymał, ale bardziej ofensywnie nie na maxa to płyn się tracił przez zawór bezpieczeństwa pod spodem zbiorniczka wyrównawczego. W płynie nie nie było żadnych zanieczyszczeń. Po kilkuset km silnik jednak wyzionął ducha. A jak u Ciebie.
Postanowiłem wymienić silnik w ASO VW w Katowicach i tu popełniłem błąd. Wtedy, jeżeli wiedziałbym jakie będą następstwa, wsadziłbym jakiś silnik z używek i szybko do żyda.
Ale pojazd świeżo spłacony, mówię wymienię silnik w ASO na gwarancji i jeszcze kilka ładnych tysięcy pojeżdżę.
Po krótce. Wywaliłem kupę kasy, otrzymałem nowy felerny silnik z którym co chwilę lądowałem w ASO przez pół roku. W następstwie tej usterki silnik nowy po 20 tys.km. zdechł i reklamacja, która trwała drugie pół roku. Teraz jest dobrze.
Re: ( Volkswagen T5 ) Problem z układem chłodzenia 2.0 180 km bitdi
Witam tak autko jeszcze żyje. Ale jestem rozczarowany ogolnie tym silnikiem. Bierze olej na maksa. I ciagle jakies problemy.
Jezeli chodzi o uklad chlodzenia to narazie wymieniona pompa i chlodnica, ktora byla rozszczelniona. Miedzy dwoma chlodnicami. Obawialem sie uszczelki pod glowica lub samej glowicy. Aktualnie musze pojezdzic na nowej chlodnicy i sprawdzic co sie dzieje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen T5 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.