W skrocie, posiadam VW T5 z silnikiem 2,5 tdi, 130 km, 2009 rok (przedlift), skrzynia automatyczna, 160.000 km przebiegu. Problem zaczal sie gdy zauwazylem plamy z oleju na tylnych drzwiach i podwoziu auta. Po podniesieniu mechanik jednoznacznie stwierdzil, ze turbina pluje olejem i jest do wymiany. Po zaglebieniu sie w temat nie jestem jednak tego taki pewien, po sciagnieciu przewodu od odmy zobaczylem ze jest w przewodzie bardzo duzo oleju, a z tego co czytam nie powinno tak byc. Byc moze to ten nadmiar oleju wlasnie turbina rozrzuca po calym podwoziu? Dodam, ze auto nie kopci na zaden kolor, nie traci mocy, nie przelacza sie w zaden tryb awaryjny itp. Przed ewentualna wymiana turbiny chcialbym poznac wasze opinie na ten temat, z gory dziekuje!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen T5 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.