Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 65 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź Posiadane auto: Ford Galaxy 1,9TDI 115KM 2003
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 10 Wrz 2010, 21:48
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Sharan ) zawór zwrotny
generalnie zawor trzyma podcisnienie na serwie jesli jest np wyłączony silnik. Zawor sam znajduje sie na przewodzie od wakupompy. od niego odchodza 2 krocce do układu elktrozaworow n75 i egr.
Jezlei rano przed uruchomieniem silnika pedał hamulca jest miekki to zawór i układ jest szczelny. Jesli pedał twardy to też nie swiadczy o tym, że zawor nie działa. Natomiast układ moze byc lekko nieszczelny.
Njalepiej zdemontuj wąż miedzy wakupompa a serwem i sprawdz ustami czy zawor przepuszcza w jedna strone.
A tak z ciekawości, czy coś Ci sie dzieje z hamulcami??
Co sie dzieje z moimi hamulcami- to długa historia.
Zaczęło sie od twardniejącego pedału hamulca - po np 3 wciśnięciach jeden po drugim pedał robił sie twardy i skuteczność hamowania była do bani.Trzeba było zaprzec sie o fotel aby zahamować.Pytałem znachorów co może być przyczyną, ale spece ograniczali sie do sprawdzenia czy w trakcie zapłonu pedał miekknie, a inni że obecnie w samochodoach się " nie pompuje peadałem".Bez komentarza. Wystarczy jechać powoli w korku i możnqa się zdziwić. Domorosły mechanik znalazł mi na vacum pompie ruszający sie kruciec (nieszczelność). tymczasowo go usczelniłem silikonem (innej naprawy nie widzę. oprócz wyminy vacum) i hamulce się poprawiły.Mam jeszcze pewien niedosyt czy aby na pewno hamulce działają poprawnie w 100%. Chcę sprawdzić ten zawór, ale obecnie zaczęło mi syczeć spod pedału hamulca. Pewnie czeka mnie wymiana serva. Jescze pytanie w którą strone ma być zamknięty przepływ przez zawór z servo do vacum, czy z vacum do servo?
Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 65 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź Posiadane auto: Ford Galaxy 1,9TDI 115KM 2003
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 13 Wrz 2010, 17:11
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Sharan ) zawór zwrotny
zawór trzyma podcisnienie w obrebie serwa, czyli jak vaku zasysa to kulka przepuszcza od serwa do vaku. Jak np silnik zgasnie i vaku nie zasysa to kulka powinna zatkac układ podcisnienia w serwie.
Hmm może ja tez powinienem ten zawór sprawdzić. Niby jak wyjałem przewód na ktorym ten zawor byl to pracowal poprawnie przy zasysaniu ustami...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Sharan ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.