Witam.
czy moglby ktos mi podac dokladne oznaczenie zaworu/czujnika n75, i który to jest, czy to ten blizej erg czy filtra powietrza.
u mnie na obu sa nie czytelne oznaczenia. bora 1.9 tdi 99r,110km,sedan
Witam.
czy moglby ktos mi podac dokladne oznaczenie zaworu/czujnika n75, i który to jest, czy to ten blizej erg czy filtra powietrza.
u mnie na obu sa nie czytelne oznaczenia. bora 1.9 tdi 99r,110km,sedan
Mysle ze blizej ERG ...przy filtrze masz przepływomierz
[cenzura] napisał:
Z tego wykresu raczej intuicyjnie, tylko idzie coś wywnioskować.
Jak byś podał logi statyczne i dynamiczne. Ale trzeba, je odpowiednio zrobić
Niestety mam Commandera który nie łączy sie z vag-comem
Pomiar określam jako dynamiczy na wykresie widać kolejne biegi(gaz do oporu)
Z tego co widzę, masz zapchany EGR. Są tez niesprawne i zapieczone kierownice turbiny i stąd wyraźne przeładowanie cisnienia. Kierownice turbiny do czyszczenia, poruszaj sztangą, jest chyba w górnym połozeniu.
Sprawdz szczelność wężyków podcisnienia.
Sztangi regulować nie mozesz bo jest ustawiona fabrycznie!!! Możesz nią poruszać góra - dól, tak z paręset razy, moze puści, krótki klucz 14 - stka i do dzieła.
Przyczyna to już słynny PSJ / [cenzura] /
Pozdr. _________________ Serwis ogrzewań i dogrzewaczy; Webasto i Eberspacher. TEL. 601052155.
Z tego co widzę, masz zapchany EGR. Są tez niesprawne i zapieczone kierownice turbiny i stąd wyraźne przeładowanie cisnienia. Kierownice turbiny do czyszczenia, poruszaj sztangą, jest chyba w górnym połozeniu.
Sprawdz szczelność wężyków podcisnienia.
Sztangi regulować nie mozesz bo jest ustawiona fabrycznie!!! Możesz nią poruszać góra - dól, tak z paręset razy, moze puści, krótki klucz 14 - stka i do dzieła.
Przyczyna to już słynny PSJ / [cenzura] /
Pozdr.
Może zaczne od początku...
samochodzik ma mniejszą moc po zmianie turbiny(stara sadziła olejem i miała luzy na wirniku ale jak sie auto nagrzało i turbo sie rozkreciło chodził ok)
Nowa turbina jest z odzysku z anglika(była uszkodzona grucha i kolesie załozyli od mojej starej
Odczuwam lekki brak mocy mozna jezdzić ale szału nie ma
Zresztą widać na wykresie spore przeładowanie czasem ponad 150-200mbarów od wartości wymaganej pozatym przekracza 2200 co nie jest zalecane
Awarie czujników i zaworów odrzucam ponieważ było ok na starej
Myslałem ze ktoś miał taki problem z niewielkim przeładowaniem dlatego postanowiłem zapytać
Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie
Zrób tak pisałem wyzej, poruszaj mechanicznnie sztangą i sprawdzisz, własciwie to wyczujesz, w jakim stanie są kierownice, czy to wszystko lekko chodzi. Możesz to / ruch gruchy i kierownic turbiny / przetestować VAGiem, a najlepiej to zobacz w jakim jest połozeniu sztanga na zgaszonym silniku, a po jego zapaleniu powinna się sama przesunąć jakieś 1,5 cm w dól do gruszki, to wszystko na wolnych obrotach oczywiscie.
Napisz co widzisz.
Pozdr. _________________ Serwis ogrzewań i dogrzewaczy; Webasto i Eberspacher. TEL. 601052155.
Zrób tak pisałem wyzej, poruszaj mechanicznnie sztangą i sprawdzisz, własciwie to wyczujesz, w jakim stanie są kierownice, czy to wszystko lekko chodzi. Możesz to / ruch gruchy i kierownic turbiny / przetestować VAGiem, a najlepiej to zobacz w jakim jest połozeniu sztanga na zgaszonym silniku, a po jego zapaleniu powinna się sama przesunąć jakieś 1,5 cm w dól do gruszki, to wszystko na wolnych obrotach oczywiscie.
Napisz co widzisz.
Pozdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Sharan ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.