Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): KATOWICE I OK. Posiadane auto: vw lupo 1.2 tdi 3l
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 06 Lut 2011, 03:20
Temat postu:
lupo 3l ŻENADA Nie kupujcie tego !!
2Miesiące temu sprzedałem lupo 1.2 tdi 3l 2000/01r.I jak tylko je sprzedałem czuję się jak po złotym strzale To auto to jedno wielkie nieporozumienie i nie chodzi tutaj o wadliwy egzemplarz bo kupiłem dobre auto i dobrze je użytkowałem.Może i jest to oszczędne auto ale (na pewno nie 3litry nawet w trasie)nie nadaje się do naszego kraju.Ten debilny pojazd jest tak skonstuowany że głowa boli.LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO GÓW...A.Nie było lupo sprzedawane w naszym kraju ze względu na to że było by za drogie jak na naszą bidotę,dlatego części są ale tylko w oryginałach ,nie ma zamienników.Części są tak drogie ,że głowa boli,te auto się sypie bez względu na to w jaki stanie je kupimy.Ci którym się sprawuje mogą mówić o takim samym szczęściu jak Jezus gdy mu się woda rozstąpiła!!Teraz najlepsze!!Półoś razem z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym,NIE DO KUPIENIA W POLSCE NAWET W VW...WIEM COŚ O TYM A JAK INNI TWIERDZĄ INACZEJ T ICH SPRAWA!!!Można ją ściągnąć przez sklep lub serwis ale jest ona regenerowana przez fabrykę ,która ma coś z vw wspólnego!Koszt tekiej pół osi to nasza stara zregenerowana 1300 do 1500zł a nowa od nich ale też zregenerowana to 2000zł,i pamiętajmy ,że zawsze musimy dać naszą starą,nie wiem czy wszystkie 3l mają tą pół oś razem z przegubami ale moje miało i mojego kolegi też ma!!te adaptacje to najbardziej chora rzecz, i koszt 200-300zł co 30tyś.km.Jak nie zrobicie a wam gdzieś w trasie się coś zawiesi to wam nikt nie pomoże zostaje chol.autem wtedy nie da się odjechać gdyż nie ma biegów.Tylny bęben do 3l jest ze stopów alumu i kosztuje sztuka 600zł,Może znajdziecie o 50zł taniej..ja jeszcze wymieniłem sprężyny,amorki,akuś,czujnik,kompletne hamulce,ręczny, tłoczki,adaptacje zrobiłem,olej do tego gówn...a jest specjalny!!auto jest tak lekkie że jadąc nad wodę,wiadomo przed jeziorem raczej asfaltu nie ma!tylko zwykła ziemia i koleiny po innych autach,to samochód jechał swoim torem i nie ważne czy ingerowałem czy nie..zima to szok zanim się zagrzał,to miałem sine nogi,ta elektryka pada non stop nawet jak nic nie robicie,rozrząd ok1000zł z robocizną,dałem w 2009 w grudniu za ten samochód 15500 w swoim roczniku najdroższy na allegro był,jestem człowiekiem ,który nie lubi tandety dlatego nawet nie myślałem o tych za 12tyś. Auto miałem rok, i włożyłem w nie 5tyś.teraz do tego spalania dodać te 5tyś.t wychodzi mi tyle co paliła moja e36 328indyvidual...Proszę jakie oszczędne auto..!!!Nigdzie tego gówn...a nie robią połowa mechaników jak to widzi to ma dosyć,po całej Polsce się człowiek najeżdził.Nawet w vw mi powiedzieli ,że nie są przeszkoleni do napraw tego gówn..a bo nie było ich w kraju...Przestrzegam przed tym samochodem tych ,którzy chcą kupić !!broń Boże!!!NIE KUPUJCIE...A tym ,którzy już mają ,sprzedajcie albo niech moc będzie z wami..Kupując rozrząd,spotkałem w sklepie gościa ,który dał 4300za jakiś czujnik...teraz nie mam auta ale gościu ,który je ode mnie kupił szuka skrzyni!!!Wiem,że oczywiście Ci ,którzy mają lupo 3l i im jeżdzi,teraz zaczną się jeżyć i ogółem bronić marki i zaczną na mnie nalatywać,NIE DBAM O TO!!piszę to po to by ktoś potem nie płakał,bo miało mu palić 3litry a tu takie problemy się dzieją..Ludzie jak już chcecie lupo to kupcie sobie 1.4 chyba jest w dieslu albo 1.7 też w dieslu!te auta spalą pół litra więcej a będziecie spać spokojnie!!!co do skrzyni to tragedia auto tak wolno przerzuca biegi ,że można by zobaczyć odcinek pierwszej miłości w tym czasie..Boże nawet pisząc to już mi się depresja z nostalgią włącza!Mam jeszcze dwóch kumpli, i też mają 3l im jeżdzi ale narzekają na dosyć poważne rzeczy,i zamierzają sprzedać te samochody,więc mówię to wszystko na przykładzie 3 aut,wiem 3 to nie reszta tych aut w Polsce ale to wystarczy by napisać taką przestrogę,a co się nasłuchałem i naoglądałem to wam już nie napisze ,bo bym literki z klawiatury zdarł a jeszcze bym połowy tekstu nie miał. Nawet na to patrzeć nie mogę wolałbym osobiście meleksa i do tego akumulator z czołgu..Ja też broniłem ten samochód na innych forach jak go miałem,bo jak by nie patrzeć włożyłem 5tyś ale cały czas jeżdził,robiłem na bieżąco wszystko c się sypało.Co do sprzedaż nikt nie chciał tego pużniej ode mnie kupić ,chciałem to już nawet za fortepian zamienić i ze szczęścia sobie 4 pory roku Vivaldiego zagrać ale nikt nie był chętny .W efekcie sprzedałem to za 12000 zł po podpisaniu umowy się przeżegnałem ze szczęścia,oczywiście gościu dostał ode mnie notesik napraw (bo tekie coś prowadzę zawsze przy każdym aucie) i wie co jest grane ale powidział ,że mu to pasuje ?jak jemu pasi to mi całkiem:) ok .Zajmuję się tapicerką do tych samochodów,jeśli ktoś jest chętny zapraszam .Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ,że mam dobre zamiary i ,że dużo jeszcze nie napisałem!!
Re: ( Volkswagen Lupo ) lupo 3l ŻENADA Nie kupujcie tego !!
Na czele VW był kiedyś taki pan co ma imię po swoim dziadku Porsche. On postawił sobie i koncernowi takie cele jak Phaeton, 3L Lupo a na koniec 1l Auto. Wyszło jak wyszło...
3l Lupo - droga zabawka z najnowszym (wówczas) High-Techem. Sprawdzałeś ile kosztuje szyba przednia - jest cieńsza od tej w "normalnym" Lupo. A taka tylna klapa ze stopów magnezu? Cóż, chyba lepiej wstawić takie autko do muzeum.
Ciesz się, że z silnikiem nic się nie stało, bo jego ponownie się nie złoży. To za sprawą specjalnej konstrukcji "śruby w śrubie" które skręcają głowicę przez blok z pokrywami łożysk głównych wału. Wszystko z alu, więc jest specjalnie skręcane przy montażu. Późniejsze odkształcenia termiczne nie pozwalają na idealne powtórne złożenie silnika. _________________ Pozdrawiam
Turanek morderator
ZPA
Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): KATOWICE I OK. Posiadane auto: vw lupo 1.2 tdi 3l
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 06 Lut 2011, 22:00
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Lupo ) lupo 3l ŻENADA Nie kupujcie tego !!
HA ha dzięki ziomuś bo tego to nie wiedziałem ale kopara mi opadła!!!ja rozumiem do czego nawiązujesz na początku,i masz absolutną racje .To po prostu wynalazki!!!
SZOK Z TYMI ŚRUBAMI!!!nie no muszę z edytować odpowiedz i dodać,że dalej jestem w szoku a co do przedniej szyby to też nie wiedziałem,ale z tylną klapą to już wiedziałem,piszmy o tym bo dużo ludzi myśli ,że to zwykły samochodzik bezawaryjny,taki jak np,corsa,punto czy 206,myślą ,że kupią i będą jeżdzić,Ja też nie miałem zielonego pojęcia w co się pakuję jak kupowałem go wiedziałem ,że automat no to przypuszczałem ,że mogą być problemy ale to też nie jest taki automat jak w np.mercu 124 czy w bmw 7 ,że to działa i działa .W lupo 3l jest skrzynia manualna zautomatyzowana
Dołączył: 18 Maj 2013 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: WV LUPO 3L
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 18 Maj 2013, 11:46
Temat postu:
LUPO 3L !!!!!! REWELACJA !!!!!!
Jestem posiadaczem takiego autka od 2006 roku. Nie zgadzam się z opinią "Czytelnika", że to auto to żenada. Wszystko wskazuje na to, że "Czytelnik" kupił to auto z jakimś ekstra przebiegiem może jeszcze od handlarzy.
Każde Lupo 3l ze względu na swoją cenę, jako nowe, najczęściej nabywane było przez kobiety, ze względu na automat i wygodę jazdy albo chęć zaoszczędzenia na koszach paliwa. W Polsce cena nowego modelu musiałaby kształtować się w okolicach ceny WV Golfa dlatego nie oferowano go w ogóle w sprzedaży. Wszystkie egzemplarze z rynku wtórnego pochodzą najczęściej z Niemiec. Sprowadzone egzemplarze mogą jak większość aut mieć różne pochodzenie. Kupując możemy trafić na przypadek "Czytelnika", ale nie można go traktować ogólnie.
Zgodzę się tylko ze stwierdzeniem, że układ hydrauliczny zmiany biegów, sterujący zwykłą mechaniczną 5 stopniową skrzynią biegów, wymaga wykonania porządnego przeglądu/naprawy jeśli jest z nim coś nie tak i to dobrze jest zrobić u kogoś kto się na tym zna. W Polsce jest kilku takich speców i robią to od ręki. W nagrodę Lupo odwdzięczy się wyjątkowo długim bezproblemowym użytkowaniem. Tak właśnie jest w moim wypadku ok. 120 tys. km i nie wiem o czym pisze "Czytelnik".
Zgadzam się z "Czytelnikiem" w kwestii tego, że lepiej trochę przepłacić i kupić egzemplarz droższy, który z założenia powinien być lepszy. No cóż nie zawsze ma się szczęście kupują samochód i można popaść w taką przygodę i depresję jak "Czytelnik"
A co do kosztów. Części zamienne i robocizna nie są dzisiaj tanie w przypadku każdego samochodu. W ekstremalnych sytuacjach może się okazać że koszty napraw zbliżą się do ceny samochodu. I to nie dotyczy Lupo 3L i uczciwych posiadaczy tylko można to uogólnić do samochodów w określonym wieku i z określonym przebiegiem.
Poza tym jeśli ktoś tak jak ja jeździ autem 7 lat to raczej musi być z niego zadowolony.
Ja z moim Lupo 3L tez odwidziałam dziesiątki warsztatów, masakra już byłam załamana. Nikt nie potrafił tego ustrojstwa naprawić. Przypadkiem dostałam nr telefonu od przypadkowego klienta reala do bardzo sympatycznego i chyba jedynego Pana który to naprawia, naprawił Autko w ciągu 2dni. tel. 502893993 może się komus przydać.
Ja on 2 już lat jeżdżę tym modelem i jestem bardzo zadowolona. Auto do miasta genialne - wszędzie da się zaparkować. W eksploatacji też niedrogie. Polecam wszystkim szukającym małego miejskiego samochodziku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Lupo ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.