Więc tak , podczas skręcania moim passatem b5 19 TDI 90 km słychać głośne stuki . Moim zdaniem jest to przegub , postanowiłem poszzukać coś na allegro. Co myślicie o tym?? pojeżdze na tym?? : http://allegro.pl/przegub-maly-vw-passat-b5-audi-a4-a6-gsp-promocja-i2242459727.html . MOże na allegro znajdzieci coś leszego w niewygórowanej cenie . Z góry dziekuję i pozdrawiam
kolego sprawdź dokładnie jaki przegub masz, wiem że były montowane duże i małe - niestety nie wiem od czego to zależało
pozatym sprawdź który przegub zewnętrzny czy wewnętrzny ? mi też stuka przy skręcie w prawo, mechanik sprawdził przegub zew. i powiedział ze jest ok... pozostaje jeszcze sprawdzić ten od strony skrzyni
najczęstrza przyczyną zużytych przegubów jest pęknięta osłona
kolego sprawdź dokładnie jaki przegub masz, wiem że były montowane duże i małe - niestety nie wiem od czego to zależało
Kolego na półosi są montowane dwa przeguby mały i duży. Ten przy skrzyni biegów to mały wewnętrzny natomiast ten bliżej koła to duży zewnętrzny . Częstszym uszkodzeniom ulegają te bliżej koła.
Ja miałem coś podobnego kiedyś w golfie3.Nie jestem mechanikiem,pierwsze co obstawiłem na przeguby,bo tylko przy skręcaniu było słychąc stuki,nie zależnie czy wolno się ruszało czy dynamicznie.Dałem auto kumplowi który bawi się w mechanike.Stwierdził walnięte poduszki silnika.Dziwne to było dla mnie,ale kupiłem komplet gum,wymienił i wszystko było już cicho,zero stukania itp.Jedna guma była już tak wywalona że waliła o metal,a silnik był przekrzywiony i stukał o blache karoserii.Nie wiem....może zobacz co z gumami.A co do przegubów może być w tym troche racji,bo szwagier miał też z tym problem w Pasku 2001FL,pękały gumy piach,woda dostawały się do środka,ale omijaj tanie lub srednie zamienniki bo rozsypią się.Szwagier też kupował dwa razy tanie i każde z nich wytrzymały może 3miesiące.Lepiej dołożyć i kupić coś lepszego niż kupować 3razy w roku tanie _________________ Za wami stoi PRAWO za nami PRAWDA
Też, mam podobny problem, przy dynamicznym skręcie w prawo słychać terkotanie w okolicach prawe gokoła (choć nie jest to łatwe do jednoznacznego stwierdzenia). Zaczęło się to jakiś tydzień po wymianie (przy prawym kole) pękniętej osłony przegubu, wahacza (prawy -górny- przedni) i końcówki drążka. wszystko wymieniane w jednym czasie. Jeszcze nie ustawiałem zbierzności zanim nie poznam przyczynę żeby nie robić tego 2 razy. Początkowo myślałem, że nałożyłem za mało smaru, ale po dołożeniu większej ilości dalej terkocze i nawet zaczyna coraz bardziej. Wydawać by się mogło że gdyby przyczyną była pęknięta osłona przegubu to terkotało by wcześniej, a nie tydzień po jej wymianie
Spotkał się ktoś z czymś podobnym? Jaka może być tego przyczyna?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Passat ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.