Lukas1983 Sprawdź jeszcze połączenie przewodów paliwowych a szczególnie przy pompie paliwowej. _________________ Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Lukas1983 Sprawdź jeszcze połączenie przewodów paliwowych a szczególnie przy pompie paliwowej.
U moim autku nie ma jako takiej pompy bo są pompowtryski , a propos nieszczelności , no właśnie wczoraj powymieniałem zaciski na przewodach paliwowych i nic nie pomogło nie mam pojęcia co jeszcze może dolegać, czujnik temperatury cieczy podobno jest częstą przyczyną trudnego odpalania ale chyba w moim przypadku to chyba nie mam co brać tego pod uwagę?
Lukas1983 Sprawdź jeszcze połączenie przewodów paliwowych a szczególnie przy pompie paliwowej.
U moim autku nie ma jako takiej pompy bo są pompowtryski
Ale pompowtryski same nie pompują paliwa do silnika tylko coś musi wytworzyć ciśnienie aby paliwo dotarło do pompowtrysków. Jeśli posiadasz z któryś z silników oznaczonych kodem AVB, AVF lub AWX to masz pompę paliwową połączoną z pompą podciśnieniową. oprócz tego jeszcze jest pompa paliwa w zbiorniku paliwa. Tak że z tymi pompotryskami to nie tak jak myślisz.
Co do czujnika cieczy to może na komputer podawać inne dane niż są i wówczas auto nie dogrzewa świec do odpowiedniej temperatury, wówczas kręcisz dłuższy czas rozrusznikiem i nie możesz odpalić. _________________ Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
ok, a podpowiedział byś mi gdzie jest umiejscowiona taka pompa przy silniku, bo o pompie w zbiorniku to wiedziałem i sadziłem ze to ona podaje paliwo do pompowtrysków a one wytwarzają odpowiednie ciśnienie rozpylając paliwo w komorze spalania.
Patrząc na silnik zdecydowanie mogę określić ze takiej typowej pompy wtryskowej nie widać ale jeśli jet inaczej prosze o podpowiedz, z góry dziękuję. (moje autko VW Passat 1.9 , 101 KM , rok prod. 2001)
juz chyb awiem o jaka pompe chodzi - o wacum pompe, jesli chodzi o przewód doprowadzajajacy paliwo to równiez sprawdzalem, a jakie powinny byc objawy niesprawnej tej pompy, ewentualnie jak mozna sprawdzić czy pompa Vacum jest ok? bo jesli chodzi o wymiane to koszt zdaje sie ze okolo 800 zl, wiec wolałbym sie upewnic. jak ktos z Was mogłby podzielic sie jakimis doswiadczeniami prosze o podpowoiedz
juz chyb awiem o jaka pompe chodzi - o wacum pompe, jesli chodzi o przewód doprowadzajajacy paliwo to równiez sprawdzalem, a jakie powinny byc objawy niesprawnej tej pompy, ewentualnie jak mozna sprawdzić czy pompa Vacum jest ok? bo jesli chodzi o wymiane to koszt zdaje sie ze okolo 800 zl, wiec wolałbym sie upewnic. jak ktos z Was mogłby podzielic sie jakimis doswiadczeniami prosze o podpowoiedz
Witam!
Jednak nie wymieniałem Vacum pompy, zaryzykowałem i wymieniłem tylko uszczelki pod nią, i jest ok, pali z dotyku, nie ważne czy zaparkuje ze spadkiem czy nie. Także udało mi się wreszcie naprawic moje autko za nie duże pieniązki, jednakże nie ukrywam wyjecie tej pompy i ponowne przykręcenie nie należy do najprzyjemniejszych, dostęp jest nie ciekawy, ale najwazniejsze przeciez ze udało mi sie to naprawić.
Witam wszystkich użytkowników.
Raczej nie korzystam z internetu jeśli chodzi o samochody,ale mam wielki problem i chyba to już ostatnia deska ratunku.
Posiadam passata b6 z 2007 roku.Mam go od listopada 2010r.Jak to przy zakupie samochody używanego wymieniłem rozrząd,olej i filtry.Przez rok wszystko było ok.W styczniu 2012r. posypał się wałek rozrządu.Od mechaników dowiedziałem się że przy tym silniku i przebiegu(210tyś.)to dość częsta usterka.Wymieniłem wałek rozrządy i popychacze.W czasie powrotu do domu (mieszkam w Holandii) podczas przyśpieszania zaczeło szarpać samochodem,okazało się że pompa paliwa jest do wymiany.Zrobiłem to i jak już myślałem że wszystko będzie OK samochód przestał odpalać.Zadzwoniłem po serwis i odpalili go za pomocą specjalnego spreju który był wpuszczony do silnika przez czarną gumową rurę (nie wiem jak to się fachowo nazywa).Tylko w ten sposób można odpalić silnik.Pojechałem do salonu VW w Holandii na komputer i nic nie wykazało.Ludzie z VW powiedzieli że nie wiedzą co to może być,bo pierwszy raz mają styczność z takim problemem.Dodam że serwisy w NL nie stoją na wysokim poziomie!!!
Jeżeli ktoś wie jaka może być przyczyna to pilnie czekam na info.Od początku roku włożyłem w ten samochód ok1500euro,a godzina robocza w serwisie kosztuje ok.60euro więc nie muszę mówić że trzeba się liczyć z pieniędzmi.Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Dodam że w VW powiedzieli mi że może to być vakum pompa i najprostszym sposobem na sprawdzenie jej to podgrzać ją opalarką i spróbować odpalić.Jeżeli odpali do znaczy że pompa jest do wymiany.Czy ktoś się już spotkał z takim czymś?
Ten pomysł z opalarką ciekawy, chyba najlepiej poprostu spróbowac, mozliwe ze ten sposób może pomóc w odpaleniu bo jesli oringi które uszczelniają ową pompe sie nagrzeją to raczej troche "spuchną" i uszczelnią , (w koncu to guma), ale zbyt pewny był niebył, trudno powiedzieć. W moim przypadku było tak iz zanim wymieniłem oringi to ewidentnie wracało paliwo po dłuższym postoju samochodu (problem mojego autka opisywałem w postach wcześniejszych), ps. ( jak odkręciłem pompe owe oringi były tak spłaszczone ze niemal wcale nie wystawały z rowka w którym są umiejscowione) .
Aczkolwiek nawet gdyby z tą opalarką miało by to pomóc to napewno trzeba bedzie chwile pokrecic rozrusznikiem zeby napompowała paliwo.
Zbyt wiele raczej nie podpowiedziałem, ale czasem z takiego gdybania może cos wyjść
Powodzenia
Po podgrzaniu opalarką samochód ciężko,ale odpalił.
Coś w tym chyba jest.Zdecydowałęm się na wymianę tej pompy i mam nadzieję że to już koniec moich problemów z tym samochodem.W ciągu roku wymieniłem dwumas,skrzynię,pompę paliwa,teraz vakum pompę,rozrząd,wałek rozrządu+pychacze.Wszystko kosztowało kupę kasy i mam już tego dosyć.Dzisiaj zamówili pompę jutro ma być w serwisie i mają ją montować więc najpóźniej w środę się dowiemy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Passat ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.