Volkswagen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volkswagen Phaeton ) wymiana zarowki vw phaeton



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen Phaeton ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
phaeton1

Debiutant



Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 28
Skąd jesteś (miejscowość / region): mogilno
Posiadane auto: vw phaeton 2003 5.0 v10 TDI
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 13 Lis 2010, 20:01
Temat postu:

wymiana zarowki vw phaeton


witam czasami gdy jade przygasa mi swiatlo mijania w prawej lampie kaputer za pika i po chwile jest dobrze,wie ktos moze jak wymieni zarowke w nim poniewaz nie moge dojsc do zarowki od swiatel mijania,moze trzeba cala lampe wyciagnac ale jak to zrobic dodam tylko ze jest to lampa bixenonwa i na dodatek jest malo miejsca bo jest silnik 5 litrowy,prosze o pomoc
Powrót do góry
Spacewalker
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1513
Skąd jesteś (miejscowość / region): EU
Posiadane auto: Touran 2.0 TDi DSG High line
Piwa: 79/2
Wysłany: Sob 13 Lis 2010, 21:13
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Phaeton ) wymiana zarowki vw phaeton


Powiem tak, w Touaregu okazalo się ze kable do lampy (te w środku) były przerwane, są za twarde a regulacja swiatła pozioma i pionowa (automatyczna) doprowadza do tego ze się urywaja. Proponuje wyjąc lampe , i tak jest na jednym zaczepie i sprawdzic. Zarówka zazwyczaj sie przepali i juz.
_________________
Nie udzielam porad na PW.
Powrót do góry
gadu-gadu
v10patryk

Czytelnik



Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): kraków
Posiadane auto: VW PHAETON V10 5.O TDI
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 18 Gru 2010, 12:17
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Phaeton ) wymiana zarowki vw phaeton


witam, mam phaetona v10, mam podobny problem, na poczatku mojej jazdy migaja mi xenony, zaden bład od lamp nie wyskakuje, pojawia sie za to bład od pneumatycznego zawieszenia, ale mimo błedu moge podniesc auto i opuscic. zanim bład wyskoczy, xenony zejdą na dół, do góry.. (automat. regulacja poziomu swiatel) i wyskakuje bład. Kupiłem juz nowe zarówki xenonowe, ale cieżka sprawa je wymienić. Ktoś w phaetonie to robił?
Powrót do góry
pawka_pl

Czytelnik



Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Piotrków
Posiadane auto: Vw Phaeton 3,2 V6
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 12 Sie 2012, 09:49
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Phaeton ) wymiana zarowki vw phaeton


Ja w swoim Phaetonie 3,2 V6 wymieniałem wczoraj żarówki i poszłonaprawde błyskawicznie.
Nie jestem ani mechanikiem ani nie mam nic wspólnego z motoryzacją ale musiałem je wymienić bo wyjężdżałem wieczorem a w sobotę nikt mi nie chciał pomóc.
Jeśli chodzi o prawą żarówkę to zdemontowałem filtr powietrza(trzy śruby przy pasie przednim żeby zdemontować dolot powietrza, jedna śruba od strony błotnika)
filtr trzeba rozebrac na czynniki pierwsze tzn odkręcić tą część z przepływomierzem i obudowe samego filtra.
po wyjęciu filtra jest bezproblemowy dostęp do żarówki.
Jeśli chodzi o lewą stronę nie trzeba nic demontować tylko po nauce na prawej stronie trzeba bez patrzenia (bo nie ma jak) namacać zaślepkę i wymienić żarówkę.
Powodzenia dla wszystkich.
Powrót do góry
babos89

Debiutant



Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Malopolska
Posiadane auto: Phaeton 5.0TDI
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 17 Paź 2012, 22:13
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Phaeton ) wymiana zarowki vw phaeton


Witam wlasnie spalila mi sie xenonowa zaroweczka w bixenonach i pytanko moje jest takie czy zarowka z swiatel '' dlugich '' jest taka sama jak zarowka ze swiatel '' mijania '' ?? poniewaz chcialbym zamienic je miejscami poprostu po czekam na ow zarowke bo mieszkam w UK i tu jest problem z zarowka do tego modelu i stad pytanie czy zamiana jest mozliwa i czy bedzie wstedy wszytko ok no i czy ktos sam juz dokonal wymiany takiej nawet na nowa bo zostawilem samochod u '' domoroslych '' jak sie pozniej okazalo mechanikow i przez 3-4 godziny mocno walczyli z tym aby wyciagnac reflektor co im sie nie udalo moze i na szczescie i zaproponowali mi zdjecie blotnikow oraz zderzeaka... ale wybronilem sie brakiem czasu.

tak ze prosilbym o krotki opis jak wykonac operacje wymiany zarowek w Pheatonie dodam ze to v10 tdi wiec miejsce nie wiele pozdrawiam
_________________
zjadam 3.0 TDI Smile
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sro 17 Paź 2012, 22:13
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
babos89

Debiutant



Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Malopolska
Posiadane auto: Phaeton 5.0TDI
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 21 Sty 2013, 19:37
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Phaeton ) wymiana zarowki vw phaeton


Koszt wymiany żarówki ksenonowej w ASO to 250zlotych ( bez zarowki ) sama zarowka 140zl
_________________
zjadam 3.0 TDI Smile
Powrót do góry
lotex70

Czytelnik



Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): kedzierzyn kozle
Posiadane auto: vw phaeton 3,2
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 02 Mar 2013, 17:59
Temat postu:

phaeton wymiana żarników


Witam. Aby wymienić żarniki od świateł mijania w vw phaetonie konieczny jest demontaż zderzaka przedniego i wyjęcie lamp, żarniki od świateł długich są takie same jak od świateł mijania czyli oznaczenie d1s mogą się jedynie różnić barwą światła. Do wymiany żarników od świateł długich nie jest konieczny demontaż lamp.
Powrót do góry
gjozwiak

Debiutant



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 26
Skąd jesteś (miejscowość / region): wrzesnia
Posiadane auto: phaeton
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 13 Lis 2013, 14:51
Temat postu:

Re: phaeton wymiana żarników


lotex70 napisał:
Witam. Aby wymienić żarniki od świateł mijania w vw phaetonie konieczny jest demontaż zderzaka przedniego i wyjęcie lamp,

Czy to aby na pewno prawda ? Rzeczywiście się nie da ?
Powrót do góry
maxx30gda

Debiutant



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 44
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: VW Phaeton 3.2 gaz 2002
Piwa: 2/0
Wysłany: Czw 14 Lis 2013, 14:10
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Phaeton ) wymiana zarowki vw phaeton


Ogólnie to fakt.Z jednej strony można to zrobić na czuja bo zerknąć się nie da ale jeżeli się tego nigdy nie robiło to zderzak trzeb zdjąć.Srednio wprawny mechanik zdejmie i założy w 1.5 h.
Powrót do góry
gjozwiak

Debiutant



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 26
Skąd jesteś (miejscowość / region): wrzesnia
Posiadane auto: phaeton
Piwa: 1/0
Wysłany: Sob 16 Lis 2013, 17:02
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Phaeton ) wymiana zarowki vw phaeton


dziś próbowałem Sad v10TDI
zdemontowałem obudowy filtra z jednej i drugiej strony ale dostęp jest tyko do żarówki świateł długich - tak jak mówił lotex70
w następnym podejściu chyba wezmę się za demontaż zderzaka - czy ktoś to już robił i może dać kilka wskazówek ?
Powrót do góry
gjozwiak

Debiutant



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 26
Skąd jesteś (miejscowość / region): wrzesnia
Posiadane auto: phaeton
Piwa: 1/0
Wysłany: Sob 30 Lis 2013, 02:08
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Phaeton ) wymiana zarowki vw phaeton


no i juz po wymianie
nie bylo tak źle ale zderzak rzeczywiscie trzeba zdjac
ale wszystko za to ladnie i odkreca i skreca tak ze nie ma tragedii nie jestem mechanikiem a dalem rade w jeden wieczór Very Happy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen Phaeton ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Volkswagen Phaeton »

Opinie o samochodach Volkswagen Phaeton - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Phaeton ) Porady, problemy techniczne


Volkswagen

Touran

20 700

2009r.

230 753 km

pomorskie

Volkswagen

Passat

8 999

2002r.

245 651 km

świętokrzyskie

Volkswagen

Bora

8 900

2001r.

180 954 km

śląskie

Volkswagen

Golf

6 900

1998r.

289 773 km

śląskie

Volkswagen

Lupo

5 900

2002r.

198 765 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Forum VW Polo Squad   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2019 Created by idealneT and OM System