Witam. Proszę mi powiedzieć czy za silnikiem AJM 115KM są jakieś uszczelki z których może sie lać olej. Wymieniłem juz pod pokrywą zaworów, miska olejowa sucha. Zostaje uszczelka pod głowicą i coś jeszcze? Borka zostawia mi dość wielkie plamy oleju pod autem :/
Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 385 Skąd jesteś (miejscowość / region): Marki/Warszawa Posiadane auto: VW BORA 1.9 TDI 110 KM AHF
Piwa: 22/1
Wysłany: Pon 18 Mar 2013, 11:34
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Bora ) Gdzieś leje sie olej :/
jest troche miejsc a najlepsza metoda to obserwacja, z góry jest ciezko zobaczyc wyciek, spod spodu jest lepiej. moze przy turbo, kolektor wydechowy, vacum pompa, simering na kole pasowym, spod kola rozrzadu
Uszczelka pod głowicą do wymiany :/ obawiałem się tego. Z przodu poci się właśnie od głowicy. Zrobiłem mały kosztorys i za części wyszło mniej niż 300zł. Znajomy mechanik powiedział ze wymieni to ze mną :]
Pytanie ode mnie - ile mogę z tym jeździć? Pod koniec marca mam wyjazd w góry. Do zrobienia około 300km.
Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 385 Skąd jesteś (miejscowość / region): Marki/Warszawa Posiadane auto: VW BORA 1.9 TDI 110 KM AHF
Piwa: 22/1
Wysłany: Wto 19 Mar 2013, 09:47
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Bora ) Gdzieś leje sie olej :/
ja bym sie nie wybieral w tak ciezka podroz (pomijajac dystans) caly czas podjazdy i zjazdy, duze obciazenie dla silnika, a jak nie wytrzyma i wydmucha uszczelke, wyleci olej, zatrzesz motor - co zrobisz? albo zabral sie za wymiane na juz. wymienialem uszczelke ok 6 m-cy w warszawie. moj kosztorys to: uszczelka pod glowice (org), nowe sruby, uszczelki pod zawory i kolektory, uszczelka pod dekiel, czyszczenie zaworów, gniazd, prowadnic itp, planowanie glowicy i sprawdzenie szczelnosci plaszcza wodnego, wymiana oleju z filtrem, wymiana plynu chlodzacego, na koniec mycie komory silnika - za calosc - czesci i robocizna zaplacilem troche ponad 650zl (dobra cena). zaoszczedzisz troche grosza na np jakies uszczelce czy czyms innym a to sie zemsci pozniej, na czesciach do silnika nie oszczedzaj, tam sa duze obciazenia i cisnienia ( zamienniki wytrzymuja krocej)
Kolego alien66 czy tobie wydmuchało uszczelkę czy też ci sie lało? Chodzi mi dokładnie o sprawdzenie szczelności. Znajomy gadał ze jak sie tylko leje to nie trzeba robić testu na szczelność.
Głowica wczoraj poszła do planowania. Na liczniku mam 124 tyś. km... gdyby nie ta warga na gnieździe cylindrów to bym uwierzył. Mechanik mówi ze około 100 tyś do przodu trzeba by licznik przesunąć. Musiałem również wymienić uszczelniacze bo brał olej i pasek rozrządu z pompą wody bo była jeszcze oryginalna, pasek dlatego bo ktoś założył metalową osłone i wgiął ja do środka i starła pół paska:/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Bora ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.