Mam wielką prośbę Mam zamiar kupić VW Tourana 2004 r 2.0 diesel i szukam dobrego serwisu w okolicach Zabrza, Bytomu czy okolic u którego mogę zrobić dokładny przegląd przez zakupem aby na wpakować się na jakąs minę A przy okazji będę już wiedział gdzie podjechać z jakimś problelme Obecnie jeżdzę Mondeo i nie znam miechanków z okolic, którzy siedzą w VW Stąd moja prośba:) Oczywiście jak to zwyklę bywa szukam dobrego ale i w miarę rozsądku taniego mechanika. Słuszałem trochę o warsztacie P Polewniczaka Zabrze ul. Lompy ale zdania są podzielone Co myślicie o tym warsztacie ? Natomiast dużo dobrego słyszałem o mechaniku z okolic Rydułtowy - Rybnik - ponoć najlepszy serwis na Śląsku ?? Mogę liczyć na Waszą pomoc ?? _________________ Damian
Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 25 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnowskie Góry Posiadane auto: WV Transporter T5 lift, Toyota Rav4 III 2007 2,2 180KM d-cat.
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 05 Lut 2012, 22:50
Temat postu:
Nie polecam.
Omijaj w szczególności serwis w Zabrzu Besmarex. Jak miałem nowe auto na gwarancji, to non stop były jakieś usterki pomiędzy przeglądowe. Niedokręcania śrub to norma, np: nie dokręcili śrub mocowania maglownicy do nadwozia, śruby mocowania zacisku hamulcowego, koła podobnie. Wymienili turbinę sprawną na nową, problem nadal występował. Nie dokręcili przewodów z wspomagania kierownicy, nie umieli znaleźć wycieku gazu z klimy, przecierający się przewód elastyczny z klimy wymieniany był z początkiem każdego letniego sezonu. U nich nie dało się tak prostych czynności wykonać. Gdzie indziej TAK.
Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 25 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnowskie Góry Posiadane auto: WV Transporter T5 lift, Toyota Rav4 III 2007 2,2 180KM d-cat.
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 05 Kwi 2012, 07:55
Temat postu:
Re: ( Volkswagen ) Dobry warsztat Zabrze- Bytom i okolice
Do tego dodam jeszcze ukręcenie śrub przy kolektorze wydechowym od strony turbiny, kijowe dojście. Kiedyś przy ok.150tys.km był podobny efekt i to naprawili. Wydaje mi się, że śruby zostały dokręcane aż klucz zaczął zwalniać opór. Fizycznie jednak po naprawie były. Przez prawie rok jeździłem ze świstem w okolicy turbiny. W serwisie Besmarex tak na ucho, pomacali przewody elastyczne przy połączeniach i określili, że przy tym przebiegu to będzie chyba turbo. Tak też się psychicznie przymierzałem. Podejrzewałem także, że może być to mieszek / połączenie z turbiną, typowa usterka. Okazało się u Pana Tomka w warsztacie nieautoryzowanym (polecam - dobry FACHOWIEC) VW, AUDI, SKODA autoelektronika.com.pl, że brakuje właśnie dwóch szpileczek przy kolektorze wydechowym od strony zewnętrznej. Usterka usunięta, kolektor wymagał splanowania powierzchni przylgni z głowicą. Będę pisał do Kulczyk Tradex następną skargę na partaczy, powinni im cofnąć autoryzację.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen ) Polecane warsztaty
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.