Volkswagen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volkswagen T4 ) [T4 2.5 TDI] Uszkodzenie pompy wspomagania.



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen T4 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baton208
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 1349
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lanckorona/Małopolska
Posiadane auto: Volvo xc90 T6.
Piwa: 100/17
Wysłany: Sob 09 Lip 2011, 07:10
Temat postu:

[T4 2.5 TDI] Uszkodzenie pompy wspomagania.


Od jakiegoś czasu musiałem sporo dolewać płynu do wspomagania.
Dziś dobrałem się do pompy i zauważyłem jedną dość ciekawą rzecz. Mianowicie:
Czy pompa może mieć takowy luz (jak duży pokazują następne zdjęcia) jak pokazują strzałki na zdjęciu:

Z drugiej strony wygląda to tak:


I mam wrażenie że coś tam delikatnie rzecz ujmując "wypchnęło".
A drugie pytanie czy Kayaba dostarczała części na pierwszy montaż, czy już tak ktoś przede mną łapska pchał?

Dzięki.
_________________
Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Powrót do góry
gabryiel

Auto Maniak



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 1715
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki.
Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Sob 09 Lip 2011, 17:25
Temat postu:

Uszkodzenie pompy wspomagania .


Jesli do wycieku nie dochodziło w samej pompie [ na osi ], co w efekcie nie doprowadzało do wadliwego działania pompy w postaci ciężko pracującego układu kierowniczego, oraz głośnej pracy , nalezy uznać ze ; 1; Sama pompa podaje własciwe cisnienie . Luz jest efektem zużycia elementów scian,, na styku kół zębatych lub wytarcia dystansów, co w sumie można zniwelować podkładkami dystansowymi utwardzanymi[ mozna je dostac w agromie za grosze] pozostawiając szczeline techniczną .2; Może sie zdarzyć ze na zębatce podajnika mimo znacznego luzu pokazanego na zdjęciu i jej zniwelowaniu ,zębatka druga która podaje olej do układu jest na tyle szczelna w korpusie, że nawet luz pływający na zębatce napędzanej nie ma wpływu na cisnienie podawane do układu .Wymień przy okazji oringi na króćcach. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen T4 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen T4 ) Porady, problemy techniczne


VolkswagenGolf

54 900

2016r.

115 000 km

wielkopolskie

VolkswagenT-Roc

78 900

2018r.

94 100 km

warmińsko-mazurskie

VolkswagenTiguan

65 900

2015r.

97 631 km

mazowieckie

VolkswagenTiguan

106 900

2019r.

95 000 km

mazowieckie

VolkswagenGolf

54 900

2020r.

91 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Forum VW Polo Squad   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System