Witam. Mam problem z pompą wtryskową w moim VW, a mianowicie bardzo z niej cieknie. Próbuje ją wyciągnąć ale coś idzie nie tak jak trzeba. Odkręciłem trzy śruby, zdjąłem pasek i koło, zdemontowałem przewody z wtrysków, a pompa nadal siedzi na swoim miejscu. Proszę o podpowiedz jak ją zdemontować.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235 taka fajna instrukcja powinno pomóc co prawda ty masz pompe w innym miejscu ale zasada ta sama _________________ cos wymyślimy. żeby sztywna była furka to potrzebna jest rozpórka !!!!!!
Znalazłem 4 śrubę tylko, że jakiś German wpakował ją z imbusem. A na dodatek jest w takim miejscu, że dostęp do niej jest fatalny. Kombinuje z jej odkręceniem żeby nie zniszczyć gniazda z imbusem.
to jestesmy w domu zaginiona śruba się odnalazła to teraz poszukamy ARKI dasz Kolego rade musi się udać _________________ cos wymyślimy. żeby sztywna była furka to potrzebna jest rozpórka !!!!!!
wpisz w google naprawa regeneracja pomp wtryskowych i telefon troszke podzwonisz i wszystkiego się dowiesz _________________ cos wymyślimy. żeby sztywna była furka to potrzebna jest rozpórka !!!!!!
Witam po długiej przerwie. Ponownie proszę o podpowiedz lub pomoc. Zamontowałem pompę po naprawie, ustawiłem znaki na kole, a auto nie chce w ogóle zaskoczyć. Odpowietrzam układ ale tylko z dwóch lub trzech przewodów cieknie paliwo. Przed wymontowaniem pompy auto chodziło OK.
zły montaż coś kolego skopałeś przestawiałeś auto po wyjęciu pompy ????tego sie nie robi _________________ cos wymyślimy. żeby sztywna była furka to potrzebna jest rozpórka !!!!!!
Po wymontowaniu pompy auto stało w tym samym miejscu. Nic nie ruszałem. Poza tym wątpię abym coś żle zmontował. To nie jest aż takie trudne. Ustawiłem znaki, zamontowałem pompę, podłączyłem przewody paliwowe i nic.
skoro znaki ustawione spróbuj odpalić na plaka nie samostart a plak ten do czyszczenia deski ,i opisz co sie dzieje czy wogule chce zagadać sztorcuje sinik czy łapie i gaśnie .pewnie zapowietrzony chwilę trzeba pokręcić _________________ cos wymyślimy. żeby sztywna była furka to potrzebna jest rozpórka !!!!!!
poluzuj przewody paliwowe musisz odpowietrzyć układ .to podstawa najlepiej w dwie osoby jedna kręci rozrusznikiem odpala druga odkreca przewody na pompie tam masz kupe powietrza teraz więc bez towaru nie odpali psiknij plaka _________________ cos wymyślimy. żeby sztywna była furka to potrzebna jest rozpórka !!!!!!
Witam po długim czasie. W końcu udało się uruchomić auto. Po ponownym sprawdzeniu pompy okazało się,że paliwo które zostało w zbiorniku się zasyfiło. Dzięki wszystkim za pomoc !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen T4 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.