Witam wszystkich. Panowie wie ktoś może czy ten zaworek n 75 na wyłączonym zapłonie powinien przepuszczać powietrze jak się dmucha w przewodzik od gruszki ,bo u mnie jak zapłon włączę można dmuchać i wciągać powietrze bez problemu nie powinien się czasami zamykać. Po odpaleniu silnika zaciąga sztangę przy turbo i trzyma nie zależnie od obrotów tak ma być czy zawór do wymiany. po podłączeniu do kompa wyszło że turbo się zacina przeładowuje. a może koniec turbo. Proszę o pomoc
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 1041 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dąbrowa Górnicza Posiadane auto: Ford Fokus 1.6 diesel 2011r MODERATOR
Piwa: 43/16
Wysłany: Sro 28 Gru 2011, 17:07
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Passat ) zasada działania zaworu n 75
Można zawór N75 zamienić z zaworem od EGR.Są koło siebie i są zamienne.Po odpaleniu autka sztanga przy turbo powinna zostać wciągnięta do oporu(podciśnienie w granicach 0.8 bara)Przy dodawaniu gazu sztanga powinna zmieniać swoje położenie.
Re: ( Volkswagen Passat ) zasada działania zaworu n 75
Dzięki za pomoc coś już wiem u mnie ta sztanga się nie rusza próbowałem ręką pomóc to tak ciężko chodzi a jeszcze jedno zdjąłem od strony wlotu powietrza od turbiny ten plastyk i próbowałem zakręcić wirnikiem to stawia opór to tak ma byś czy powinien chodzić bardzo lekko nie idzie go bujnąć
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 1041 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dąbrowa Górnicza Posiadane auto: Ford Fokus 1.6 diesel 2011r MODERATOR
Piwa: 43/16
Wysłany: Sro 28 Gru 2011, 20:33
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Passat ) zasada działania zaworu n 75
Powinno chodzić lekko.Jezeli sztanga nie chodzi,mogą być zapieczone kierownice,żadziej,niesprawna grucha.Żeby mieć pewność trzeba by było zmierzyć podciśnienie na przewodzie przy turbinie,ewentualnie przewód podciśnieniowy od turbiny podłączyć bezpośrednio pod pompę podciśnieniową i wtedy zobaczyc czy będzie zmiana.Jeżeli nie- turbina na stół.
Sztanga też powinna chodzić lekko.
Re: ( Volkswagen Passat ) zasada działania zaworu n 75
Witam ponownie jednak turbo do czyszczenia lub regeneracja nastąpiła lekka poprawa jak wyczyściłem czujnik z rury od intercoolera był cały w oleju jak wyciągne to opisze dokładnie co było . Jeszcze jedno czy taki stan turbo ma jakiś wpływ na spalanie mój pali 9-10l/100 czy to wtryski do wymiany a można do tego modelu kupić same końcówki
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 1041 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dąbrowa Górnicza Posiadane auto: Ford Fokus 1.6 diesel 2011r MODERATOR
Piwa: 43/16
Wysłany: Pon 02 Sty 2012, 22:59
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Passat ) zasada działania zaworu n 75
Jeżeli turbina jest do roboty,a na to wygląda,że kierownice są zapieczone,proponowałbym w pierwszej kolejności zrobić turbinę a ewentualnie potem zająć się wtryskami(o ile będzie taka potrzeba) _________________ xxxxxxxxxxxx=300
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Passat ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.