Witam pod spodem opis błędów jakie mi się pojawiły, a problem jest taki po odpaleniu na zimnym silniku gdy chodzi na ssaniu jest w miarę w porządku ale jak zejdzie ze ssania albo gdy jeżdżę na gazie i zgaszę auto wówczas odpalam na benzynie i strasznie szarpie faluje na obrotach, a podczas jazdy to w zakresie obrotów między 2 - 3 tys obrotów szarpie i miga czek ( w skrajnym przypadku potrafi odłączyć cylinder). Potem odpalam i chodzi na wszystkie, dodam jeszcze że wcześniej problem szarpania był odczuwalny bardziej na gazie a a teraz czuć to na tym i na tym a nawet na benz czasem bardziej iż na gazie. Jak na wolnych chodzi nierówno to ma problemy z wkręceniem się czasami, ale jeśli chodzi o przyspieszenie to jest raczej ok.
Wcześniej był błąd połozenia wałka rozrządu (wymienione wszystko, łańcuch ślizgi i przestawiacze faz oraz tryby i trochę mnie to kosztowało)
Prosze o pomoc albo opis podobnych przypadków bo mechanicy chcieliby wszystko wymieniać tylko nie ma kto za to wszystko płacić
a teraz napisze co jest sprawdzone i co zmienione
świece irydowe
cewki zamieniane miejscami i dalej jest to samo
czyszczenie i później adaptacja przepustnicy
17574(0x44A6):22 Rzad 1, adaptacja mieszanki, zakres 2 Przekroczona granica mieszanki bogatej Dolna
granica przekroczona Lamp OFF sporadyczny
17573(0x44A5):62 Rzad 1, adaptacja mieszanki, zakres 1 Przekroczona granica mieszanki bogatej Dolna
granica przekroczona Lamp OFF
18322(0x4792):28 Czujnik cisnienia wzmacniacza siły hamowania Niewiarygodny sygnał Sygnal
niezrozumialy Lamp OFF sporadyczny
18080(0x46A0):24 Sterowanie wentylatora chłodnicy 1 Przerwa / zwarcie z masa Brak sygnalu/komunikacji
Lamp OFF sporadyczny
18308(0x4784):24 Sterowanie wentylatora chłodnicy 2 Przerwa / zwarcie z masa Brak sygnalu/komunikacji
Lamp OFF sporadyczny
18104(0x46B8):22 Magistrala danych napedu Niewiarygodna informacja z elektroniki kolumny kierownicy
Dolna granica przekroczona Lamp OFF sporadyczny
17599(0x44BF):28 Liniowe sondy lambda przed katalizatorem zamienione miejscami Sygnal niezrozumialy
Lamp OFF sporadyczny
17497(0x4459):21 Rzad 2, adaptacja mieszanki, zakres 1 Nieosiagnieta granica mieszanki ubogiej Gorna
granica przekroczona Lamp OFF sporadyczny
16684(0x412C):21 Rozpoznane nieregularne zapłony Gorna granica przekroczona Lamp OFF sporadyczny
16687(0x412F):21 Cylinder 3 Rozpoznane nieregularne zapłony Gorna granica przekroczona Lamp OFF
sporadyczny
17951(0x461F):22 Czujnik kata napedu przepustnicy -G187- Sygnał za mały Dolna granica przekroczona
Lamp OFF sporadyczny
17580(0x44AC):22 Czujnik kata 2 napedu przepustnicy -G188- Sygnał za mały Dolna granica przekroczona
Lamp OFF sporadyczny
17987(0x4643):21 Jednostka sterujaca przepustnica -J338- Adaptacja nierozpoczeta Gorna granica
przekroczona Lamp OFF sporadyczny
16685(0x412D):28 Cylinder 1 Rozpoznane nieregularne zapłony Sygnal niezrozumialy Lamp OFF sporadyczny
16686(0x412E):21 Cylinder 2 Rozpoznane nieregularne zapłony Gorna granica przekroczona Lamp OFF
sporadyczny
19668(0x4CD4):64 Rzad 2, sonda 1 Sprze¿enie zwrotne ogrzewania Brak sygnalu/komunikacji Lamp OFF
Może spróbuj odłączyć przepływomierz wtedy auto przejdzie w tryb awaryjny i zobaczysz czy to coś dało ,sprawdzisz w ten sposób czy przepływomierz jest sprawny.Miałem tak w fordzie przy uszkodzonym przepływomierzu powietrza chodził tak jakby nie wszystkie cylindry działały.Klopot u ciebie jest chyba z nieprawidłową mieszanką .A za to odpowiada m.in. przepływomierz potem możesz sprawdzić sondę lambda.Problem masz na benzynie i gazie więc nie jest to wina instalacji gazowej.
tylko nie wiem czy to przepływka bo tu jest problem z połówką silnika czyli jakby był przepływomierz to by moze było losowe wypadnie na wszystkich ale właśnie idę się przejechać i odłączę przepływomierz i zobaczymy opiszę co się dzieje
dzisiaj odłączyłem przepływomierz i pierwsze co się rzuciło w oczy to zapaliła się kontrolka epc i asc a później jak zgasiłem auto i odpaliłem z podłączonym przepływomierzem to zapalił się check. Później gdy był podłączony przepływomierz to po odpaleniu zaczęło mocno szarpać silnikiem i nierówno chodził, a po odłączeniu przepływki się uspokoił. Czy te błędy mogły się pojawić przez to że po raz pierwszy odłączając przepływke zrobiłem to na włączonym silniku?? po niedzieli sprawdzę pod kompem błędy co doszło i napisze. Jak ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być uszkodzone to proszę o pomoc.
pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Phaeton ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.