Witam przerabiałem to samo w moim sharanie , w naszych autach nie trzeba odrazu kupować przegubów wystarczy zamienić półośki z lewej na prawą starcza to na około 10000Km przy moim użytkowaniu auta (ciągle laweta) i drgania ustępują ponieważ przegubu kręcą sie w drugą stronę co było przyczyną drgania budy auta koleś wymienił mi pół oś na drugą ale wałek zostawił stary ten co jest w skrzyni i była lipa, mój znajomy kupił także oryginalna ośkę i była skrzywiona delikatnie i takie same objawy, ja kupiłem przerobioną pół oś z owiele większym frezem przelatałem na niej około 200000km i bez najmniejszego problemu koszt 1000pln.
czy zamienia sie same polosie czy z przegubami? _________________ Nazwa Sharan pochodzi z języka perskiego i oznacza "króla", a także wiatr pustynny.
sam byłem zdziwiony zee nowy przegub tak może bujać buda na boki przy ruszaniu ciekawe czy kase w sklepie mi oddadza bo czesc byla zakladana ja ja oddałem i powiedzialm jaka przyczyna powiedzieli ze dwa tygodnie odpowiedzieć reklamacji _________________ Nazwa Sharan pochodzi z języka perskiego i oznacza "króla", a także wiatr pustynny.
Witam. Z tym mrowieniem samochodu powyżej 130 udało mi się uporać. Okazało się że winne temu było bardzo mocno podbite koło (niedawno były wymieniane opony na letnie- wulkanizator nic nie mówił, albo tego jeszcze nie było, albo [cenzura] fachowiec). Koszt naprawy bardzo niski, 2 felgi używki oryginały po 80zł za szt z założeniem (jeszcze jedna była też lekko podbita).
Zostało jeszcze bujanie budy przy niskich obrotach na dwójce (tylko na dwóje). Raczej wiadomo co to jest, majster wymienił 2 przeguby wewnętrzne po 180zł/szt. Na forum się dowiedziałem że to wina właśnie tych tanich przegubów. Kogo się się nie pytam (osób zajmującymi się częściami do Sharanów,i speców od tych aut) to wszyscy mówią to samo, żeby wymienić na oryginały albo porządny zamiennik. I tu pytanie, nie jest to bardzo uciążliwe (drga tylko na dwójce przy niskich obrotach) ale czy trzeba to od razu robić? Od tego może się coś dalej posypać? pomyślałem sobie, że pewnie i tak szybko się rozklekoczą także nie ma się co śpieszyć, zawsze to wydatek odłożony trochę na później, tym bardziej że i tak mocno nie dokuczają.
Witam przerabiałem to samo w moim sharanie , w naszych autach nie trzeba odrazu kupować przegubów wystarczy zamienić półośki z lewej na prawą starcza to na około 10000Km przy moim użytkowaniu auta (ciągle laweta) i drgania ustępują ponieważ przegubu kręcą sie w drugą stronę co było przyczyną drgania budy auta koleś wymienił mi pół oś na drugą ale wałek zostawił stary ten co jest w skrzyni i była lipa, mój znajomy kupił także oryginalna ośkę i była skrzywiona delikatnie i takie same objawy, ja kupiłem przerobioną pół oś z owiele większym frezem przelatałem na niej około 200000km i bez najmniejszego problemu koszt 1000pln.
Kolego a powiedz mi oglądałeś tą półoś w środku? jak oni ja poprawili? Co tam zrobili? Oglądałeś ją przed założeniem? pozdr
Mam dwa elementy prawej półosi z Motomaxa,zdecydowanie polecam.Frez orginalnie ma tylko niecałe 3cm.a teraz mam 7,5 cm. powierzchnie współpracy.Mechanik który mi to zakładał powiedział że jeszcze nikomu z jego klientów nie udało się zużyć półosi z Torunia.Mam 262 tyś.km. i to drógi komplet,pierwszy poleciał przy 156 tyś.km.Mószę napisać że ciągne przyczepe lekką z kompletem pasażerów.
Witam
Co prawda nie w Szaranie ale w fiacie Dukato dołożenie dużej ilości
smaru do przegubu wew prawego (długa półoś ) likwidowało drgania
Dukato ma chyba sprężynę wypychającą przegub wew prawy na zew
pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Sharan ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.