Dołączył: 09 Cze 2012 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): Uk Posiadane auto: Passat b6
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 24 Cze 2012, 16:37
Temat postu:
Passat b6 wyladowanie akumulatora
Zamontowalem sobie gps gprs tracker w aucie, zuzycie pradu to 0.06A.
Koledzt powiedzcie po jakim czasie zaryzykuje rozladowqnie akumulatora tak ze nie otworze drzwi?
i tu kolejne pytanie, jak otworzyc drzwi tym plastikowym grotem w kluczyku?
Sprawdzalem i nie widze nigdzie miejsca ani na klamce .... no poprostu nigdzie.
Co prawda jest tam taki plaski otworek ale plastikowy grot tam wogle nie wchodzi.
witam ::
- rozładowanie aku. zalezne jest od stanu,parametrów, , jakości samego aku, ładowania alternatora, stanu instalacji, ilości odbiorników.
- kluczyk - a zamek drzwi ... ten grot .. końowkę wkładasz w ten podłuzny otwór.. delikatnie podwazasz, az do zdjecia tej osłony... a pod spodem masz właściwy zamek
Dzieki, kluczyk juz rozpracowalem. faktycznie trzeba wpierw zdjac koncowke klamki i widac zamek.
Co do pradujaki pobiera mi auto nna postoju to wykonalem pare.testow.
pierwszy bez odlaczania aku to po 1-2h nie pamietam dokladnie napiecie spadlo.do 12.55V z 12.66 pocatkowego.
drogi test to:
odlaczylem minus (moze zle??) i wpielem multimetr w szereg.
Troche wydawalo mi sie dziwne bo pomiar tuz po.dotknieciu aku wskazywal na 0.88 a nastepnie spadal do 0.20 lub 0.19A
Teraz pytanie na ile to jest bezpieczne ? po jakim czasie bedzie rpoblem aby odpalic auto? jaki jest dolny minimalny Volt ktory pozwoli odpalic auto??
witam - kolego jak masz problem ? rozladowuje ci sie aku.. po 2-3 dmiach w garazu ? .. Na postoju.... moim zdaniem zawsze jest min. pobór, z uwagi na to,że aku podtrzymuje prace niektórej elektroniki . Kolego jak auto po trzech dniach wyjedzie z garazu zwlaszcza zimą,,,, to aku, swiece, ON, i sam kociołek jest OK ... lać paliwo i w trase.
odlaczylem minus (moze zle??) i wpielem multimetr w szereg.
Troche wydawalo mi sie dziwne bo pomiar tuz po.dotknieciu aku wskazywal na 0.88 a nastepnie spadal do 0.20 lub 0.19A
To był dopiero prawidłowy test. Który biegun wypinasz nie gra roli. Pobór rzeczywiście mógł być taki, bo niektóre auta, zaraz po wyłączeniu wchodzą w stan czuwania i dopiero po pewnym czasie komp. wyłącza zbędne odbiorniki. Teraz kłania się tabliczka mnożenia.
Np. 0,2A x 10h (godzin)= 2Ah. Policzysz sobie resztę ile godzin będzie stał. Jak Ci "zje" połowę tego co masz napisane na akumulatorze to powinien jeszcze odpalić, pod warunkiem, że akumulator pełnosprawny.
Pozdrawiam _________________ Pomogłem - napisz na koniec jak rozwiązałeś problem.
Ja też elektrykiem nie jestem, tylko miałem straszną piłę z fizyki w szkole i na dodatek bardzo się jej bałem. Ale teraz to inne czasy, bezstresowe.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Passat ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.