Hej mam problem z moim vw lupo 1.0 rok 98 w benzynie. Dzisiaj podczas jazdy po przejechaniu ok 60 km zaczeła mrugać kontrolka od temperatury silnika. Temperatura była ok 90 stopni, silnik chodził ok. Auto jest po wymianie zbiornika od płynu chłodniczego i czujników temperatury. Wlewany był nowy płyn do chłodnicy. Czy mogło to nastąpić na skutek zbyt wysokiej temperatury na dworze ponad 40 stopni (ubytek płynu) dlatego zaczeła mrugać?? Albo skoku temperatur?? Bo znajduje się teraz na wakacjach w Chorwacji a wypadało by wrócić do Polski _________________ Ej, nie wszystko jest takie proste jak sznurowanie butów
Po pierwsze sprawdzic poziom plynu/ auto wystudzone i uzupelnic
G12 plus - tak sie zwie ten plyn;) sliczny rozowy kolork ma-jest to koncentrat lub inny ale wtedy po powrocie do Polandii wymiana bo koktajl bedzie _________________ LEWOPASMOWYM POWOLNOJEŹDZCOM mówimy kategoryczne NIE )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Lupo ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.