Po wymianie tarcz i klocków przód i tył przy prędkosci ok 100 km/h czuc drgania na kierownicy, co może byc przyczyną takiego stanu rzeczy, tarcze są nowe klocki też, moze cos źle złożone ale co???? przed wymiana tak nie było, posiadam Bore 1.6 16V kombi
Dołączył: 27 Mar 2011 Posty: 295 Skąd jesteś (miejscowość / region): ELW Posiadane auto: vw bora 02. TDI 1,9 .AXR 74 kw
Piwa: 12/16
Wysłany: Sro 21 Wrz 2011, 19:08
Temat postu:
Re: drgania kierownicy
wiata3 napisał:
Po wymianie tarcz i klocków przód i tył przy prędkosci ok 100 km/h czuc drgania na kierownicy, co może byc przyczyną takiego stanu rzeczy, tarcze są nowe klocki też, moze cos źle złożone ale co???? przed wymiana tak nie było, posiadam Bore 1.6 16V kombi
podepne się do tematu
mam to samo, tylko że to sie dzieje w trakcie hamowania/ z dużej szybkosci/ ,felgi nowe i wyważone zawieszenie ok
Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 56 Skąd jesteś (miejscowość / region): warm mazur Posiadane auto: obecie bora 1,9tdi 116KM 1999
Piwa: 4/9
Wysłany: Czw 22 Wrz 2011, 21:30
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Bora ) drgania kierownicy
około 40zl za sztuke, zamienniki chyba sredniej firmy DELPHI o ile dobrze pamietam + wymiana samemu, jesli bys sam robił to najlepiej z kanału, tylko uwazaj wkręcając śrube na gwint zeby nie zerwac, mi sie to niestety przydażyło
hhhmmmm a o co chodzi z tym hartowaniem felg?? trzeba to robic jak sie nowe zakłada?? Z drugiej strony wymianiał to mechanik to powinien wiedziec co zrobic zeby było ok przed zamontowaniem, a z tymi łącznikami to dobra podpowiedź lecz nie koniecznie, gdyż wcześniej tego nie miałem i nagle po wymianie tarcz i klocków cos stało sie z łącznikami..... czy to mozliwe???
Dołączył: 27 Mar 2011 Posty: 295 Skąd jesteś (miejscowość / region): ELW Posiadane auto: vw bora 02. TDI 1,9 .AXR 74 kw
Piwa: 12/16
Wysłany: Pią 11 Lis 2011, 00:38
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Bora ) drgania kierownicy
No własie problem drgania kierownicy/podczas hamowania/ rozwiązany,okazały sie wybite tuleje przedniego zawieszenia wymiana na 2 strony/komplet/ ,strona prawa bardziej była dojechana, koszt wymiany z częsciami 300 zł
W mojej borze działo się to samo przy około 120 km/h lekko drgało kierownicą i przy hamowaniu także. Wymieniłem łączniki i gumy na stabilizatorze bo było to konieczne, oczywiście dalej występował ten problem i dodatkowo wymieniłem też gałkę drążka kierowniczego i po ustawieniu geometrii kół problem się rozwiązał. Oczywiście wymianę gałki stwierdził diagnosta _________________ Zawsze są dwa uda... Albo się uda, albo się nie uda.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Bora ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.