Witam.Po wiemianie silnika w vw caddym 1,9 tdi 2008r wyświetla cały czas błąd czyjnik obrotów silnika g28 auto na dzień dzisiejszy nie odpala:(
po złożeniu silnika chodził na błędach ponad 20 minut poczym zgasł i teraz mam takie błędy .....
czujnik obrotów g 28
001618 napiecie odniesienia czujnika B
001542 usterka sterownika P0606-000 awaria procesora
Proszę o porady mam już dość tego auta Pozdrawiam
a jakie symbole miałeś silnika a jakie masz teraz???
juz kiedyś przerabiałem temat wymiany i okazało się ,że się różnią sczytywaniem obrotów ,połozeniem wałka(chodzi o czujniki)
-posprawdzaj jeszcze kabelki w peszlach do czujników czy nie zwierają
Na odległość będzie ci ciężko pomóc.Szukaj magika elektronika samochodowego
pozdr
są dwa
jeden za filtrem a następny na rozrządzie
musi wszystko grać
wiązka przewodów powinna pasować
jeśli wymieniałeś sterownik to musi być od tego typu silnika (ale to napewno wiesz) więc jakie komunikaty wyskoczyły na nowym sterowniku
?
Witam, dalej jest błąd czujnika obrotów,komputer pokazuje podczas kręcenia 168 obr . Silnik który zamontowałem ma oznaczenie AXR a był zamontowany BSU różni się czujnikami ale zapewniali mnie że będzie ok i silnik powinien palić. jestem załamany sprawdziłem wszystko paliwo, elektrykę i nic pozostaję tylko ten czujnik, czy ktoś wie ile powinien kręcić obrotów bo dostałem auto z korbą na zewnątrz i nie miałem okazji się przyjrzeć dziękuje za info i pomoc Pozdrawiam
Witam. Jaka jest różnica między czujnikiem w bloku a na uszczelniaczu czy to mozliwe że pokazuje złe parametry ten w bloku ? Czy jest taka sama średnica wału miedzy AXR A BSU jesli to samo to zaczynam przekładać uszczelniacz dziekuje za info Pozdrawiam
prawdopodobnie wina będzie właśnie ze szczytywaniem obrotów tylko ,że mówiłeś napoczątku ze silnik pracował ze 20 minut więc dalej mi coś nie pasuje
w moim starym przypadku zamiany silników był właśnie problem tylko z czujnikiem obrotów bo reszta pasowała i tez mi doradzali ze będzie wszystko ok a nie było. Wtedy oddałem go do elektronika samochodowego by się szybko uporał z tym.Auto szło na sprzedaż.Juz nie pamiętam konkretów bo to było ze 5 lat wstecz
znajdź opis tych silników i sterowanie moze ci to rozjaśni co nie co
pozdrawiam
edit: synchronizacja czujnika wału musi się pokrywać z czujnikiem od wałka rozrządu.Jeśli jeden zapieprza szybciej niż stary sterownik to widzi to go odetnie lub podczas mordowania(zapalanie na hama) przejdzie w tryb servisowy i pozwoli warunkowo na prace do pierwszego zgaszenia
a co do obrotów- to na moim wykresie mapy paliwowej przy 160 obr/min podaje juz paliwo 2000 a przy 158 jeszcze ma zero przy ciepłym a na zimnym od początku
edit2: AXR nie lądował w caddym. Ma on 101 KM i w różnych modelach występował jak i w latach. Od seata po vw new beetla,jette i golfo polo podobne po skode octawie i audi a3 itp
BSU typowo caddy z lat 2005-2010 i ma moc 75 KM więc sterownik będzie trzeba zaadoptować pod pompowtryski ,czujniki chyba ze miałeś tylko blok z niego
Witam, Autko uruchomiłem i nawet śmiga tylko mam jeden problem długo trzeba kręcić aby odpalił :/ czy to możliwe że kąt wtrysku jest przestawiony na rozrządzie czy nie. Proszę o poradę Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Caddy ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.