po wymianie łańcucha rozrządu powraca ciągle błąd dot. wałków po wymianie zerwał się klin na fazatorze wymieniony fazator sprawdzone wszystkie ustawienia chyba już z 10 razy a błąd nadal wyskakuje zastanawiam się czy zerwany klin mógł wykrzywić wałki dodam że auto chodzi ok a błąd po wykasowaniu wyskakuje średnio po 3 odpaleniu przy przyspieszaniu POMOCY !!!
Na wale korbowym jest czujnik położenia i na wałku rozrządu też - w większości silników, zakładam, że w 2.0 FSI też. Może tam jest coś nie tak - są to czujniki halla, tzn. musi być zachowana odpowiednia odległość między wałkiem (wypustkami) a czołem czujnika. Jakby nie było wogóle sygnału, to pewnie by komputer zgłosił błąd, ale może łapie tylko niektóre sygnały a jak będzie zbyt duża odległość to przy większej prędkości obrotowej nie będzie łapał wszystkich.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Passat ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.