Auto kupiłem miesiąc temu i od tego czasu mam problem..
Przy zakupie auta paliły się kontrolki od ABS i ESP .. komputer pokazywał błąd : Tylny lewy czujnik ABS..
Po wymianie czujnika na nowy problem jednak istniał cały czas. okazało się ze uszkodzony był moduł sterujący.po wymianie modułu było wszystko ok.. Natomiast teraz po przejechaniu np 3 lub 5 km zapala mi się na desce kontrolka od ESP.Wiadomo komputer rozłączy i system ten nie działa. Po zgaszeniu auta i ponowym odpaleniu kontrolki gasną.
Po podłączeniu do VAG jest opis błędu 00526 Włącznik świateł hamulcowych.
Wymieniłem czujnik stopu na oryginalny błędy zostały skasowane, ale kontrolka po przejechaniu danego odcinka znów się pali..
Nie wiem juz co dalej robić.. Czy miał ktoś kiedyś podobny problem ? Proszę o informacje.
00526 - Brake Light Switch....ale co dalej? Sporadyczny, ciągły czy co? intersuje mnie bardziej dalszy opis błędu _________________ “Potrzeba czasu żeby dokonać rzeczy trudnych. Aby dokonać rzeczy niemożliwych potrzeba trochę więcej czasu.”
Podepnij VAGa, poszukaj w blokach pomiarowych czujnika pedalu hamulca, ponaciskaj go kilka razy, patrz czy za każdym razem sterownik go widzi _________________ “Potrzeba czasu żeby dokonać rzeczy trudnych. Aby dokonać rzeczy niemożliwych potrzeba trochę więcej czasu.”
Błąd 526 Włącznik świateł hamulcowych pali się ESP..
00526 włącznik świateł hamulcowych błąd sporadyczny i nic więcej. Wydaje mi się że trzeba go podpiąć pod porządnego vaga wtedy będzie coś więcej wiadomo.[/u]
Witam.
Może lepiej będzie jak skończymy z tym podłączeniem pod vag. ponieważ kto nie miał do czynienia to może sobie darować pisanie.
Zapalenia się ESP, nie trzeba nikomu powtarzać szczególnie tym co piszą o podłączenie się pod vag i choć wiedzą jakie błędy są to niestety nie chce się na pisać co kolega ma sprawdzić pierwsze podstawowe.
A więc opiszę jak było w tym aucie :Passat B5 1.9 tdi. 2001 rok.
Zapaliła się sama kontrolka ESP, wyświetliło się same koło zużycia klocków na wyświetlaczu a wraz z nim ESP po sprawdzeniu przewodów na klocku hamulcowy okazało się zużyte dość mocno klocki tak że czujnik zużycia w klocku starty, po wymianie na nowe klocki wraz z czujnikiem problem zniknął.
Tak na moje podejrzenia mogą być jeszcze czujnik hamulcowy, żarówki stopu, moduł. Więc pytanie czy tak trudno opisać choćby kilku rzeczy żeby kolega sprawdził? _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Witam! Troche czasu minęło od ostatniej mojej wizyty..Chciałbym dodać iż problem z kontrolką ESP został rozwiązany,mianowicie po podpięciu pod porządny komputer grupy VW okazało się że jest zwarcie instalacji elektrycznej. Po wymianie kabli kontrolka nie zapala się już a ESP działa poprawnie.pozdrawiam wszystkich.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Passat ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.