Dołączył: 25 Maj 2015 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Impreza Gt
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 25 Maj 2015, 19:22
Temat postu:
SWAP do Caddiego II
Na wstepie witam wszystkich serdecznie
Na codzien jezdze Impreza Gt i w zwiazku z rozwojem firmy potrzebuje czegos wiekszego. Myslalem o Caddy 3 ale problemem jest porywajaca moc 100 koni W gre wchodzi tylko 1,6 w gazie.
Zaczalem sie zastanawiac czy moze kupic caddy 2 i zrobic swap +T
Temat nie jest utopijnym snem. Pytam powaznie. W CRXie sam zbudowalem pierwsze w Polsce HM turbo, oraz pierwszy swap na d16z6, w imprezie sam wszystko ogarniam tak wiec pytam jak najbardziej powaznie... a gdzie pytanie?
Czy znajde gdzies na forum informacje na temat swapow w caddy ?
Pytam poniewaz nie udalo mi sie. Ewentualnie moze ktos zna strony z informacjami na ten temat.
Oczywiscie chodzi o kompatybilnosc czesi.
I prosze nie polecajcie mi TD. Jakby nie kombinowac na LPG jest taniej a poza kilometrami codziennie w pracy, jezdze 15-20 razy rocznie nad morze. Tak wiec poza kosztami przydaloby sie tez odrobine pewnosci przy wyprzedzaniu
Caddy jest autem roboczym. Z wołka roboczego wyścigówki nie zrobisz. Osobiście używałem caddy 2006r z silnikiem sdi i może super przyspieszenia nie miał to odwdzięczył się długowiecznością i niskim spalaniem. Jeśli chcesz więcej mocy to najlepszym rozwiązaniem będzie przeróbka diesla i zamontowanie silnika ARL. Tylko diesel nie wchodzi w rachubę i tutaj temat się urywa _________________
śmierć jeździ szybko, jedź szybciej to Cię nie dogoni
Dołączył: 25 Maj 2015 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Impreza Gt
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 25 Maj 2015, 19:51
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Caddy ) SWAP do Caddiego II
O ile po miescie jezdze sam o tyle w trasy zawsze fura jest juz lekko obciazona. Uprawiam kitesurfing co wymusza podrozowanie po Polsce w pogoni za wiatrem. 100 koni obciazone 4 osobami i sprzetem to jedyne co mnie powstrzymuje przed zakupem auta:)
w przypadku TD koszty paliwa sa o okolo 30% wyzsze a ze robie okolo 45kkm rocznie no to....
W necie mozna znalezc filmiki czy zdjecia dobrze zrobionychcaddy ale nie moge doszukac sie info co i jak.
Czy jest to totalna rzezba czy da rade wpasowac cos w miare p&p
brać caddy 3(długiego na długie dechy , krótki na małe wystarczy) z padniętym motorem i wsadzić dedykowany np.: 2,0tdi 140KM , wywalić filtr cząstek i podkretka i masz 180 --> wystarczy?
lub 1,9 tdi 105 BJB i wkręić go na 140 KM --> wystarczająco pociągnie i przyczepe tez a przy tym gume spali.
a idealnie by było 2,0 ecofuel , gaz ziemny/benzyna 110KM , długie dystanse za małą kase paliwa i czysty silnik po CNG. Średnie spalanie 6 kg/100km.
Na dzień dobry zmienić lub wsadzić bardziej komfortowe tylnie zawieszenie dla samej przyczepności (resor w wersji comfort) i dobre amory. przód nie trzeba zmieniac. Hamulce są wystarczające jeśli tarcze są zadbane i klocki normalne.
Środek przyjemny do długich tras- dużo schowków nad i pod oraz akcesoryjne na bokach do zawieszenia tzw. siatki.
O wiele lepszy niż caddy 2.
Ceny aut z uszkodzonym lub wadliwym silnikiem przystępne, więc albo w polszy albo u dziadka Niemca do wyhaczenia.
pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Caddy ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.