Kilka razy zdarzyło się, że wyświetliło mi się ostrzeżenie o zbyt niskim ciśnieniu oleju. O ile pamiętam to było bardzo gorąco i raczej na niskich obrotach, na pewno poniżej 2000.
W warsztacie jakieś podstawowe rzeczy typu poziom oleju czy jego filtr zostały sprawdzone i to jest ok. Kolejny krok to sprawdzenie smoka czy nie jest zabity.
Żeby jednak nie rozbierać pół zawieszenia chciałbym Was prosić o informację jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju na danych obrotach w VR6 3.2? Mechanicy podłączali czujnik i na wolnych obrotach było 0.9 bara, a podobno powinno być powyżej 1.2 bara. Oczywiście na rozgrzanym silniku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Phaeton ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.