Witam,
Samochód VW Sharan 2004 1.9 TDI
Dwa Miesiące temu podczas wyprzedzania poszła turbina. Samochód został zawieziony do mechanika na lawecie.
Została założona Turbina po regeneracji która po przejechaniu przez mechanika kilkuset metrów również poszła i co spowodowało wydalenie oleju silnikowego do tłumika. Mechanik oddał głowice do regeneracji dał nowe turbo nową pompę oleju i po założeniu wszystkiego odpalił samochód. Na wolnych obrotach samochód chodził idealnie ale po dodaniu gazu zaczęło mocno metalicznie stukać. Mechanik teraz stwierdził że podczas uszkodzenia turbiny został uszkodzony wałek rozrządu i trzeba wymienić. Nie wiem czy to prawda aby turbina miała wpływ na wałek rozrządu bo nie jestem mechanikiem. Proszę o POMOC.
Z góry DZIĘKUJĘ.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Sharan ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.