Dołączył: 20 Wrz 2018 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gniezno Posiadane auto: GOLF IV ,2000 R. TDI 110 KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 20 Wrz 2018, 18:58
Temat postu:
Kłopot z servem hamulcowym 1 J 1 614205
Kłopot z servem hamulcowym 1 J 1 614205
pytanie dla tych co mają wiedzę techniczną - ja jestem laik,Prośba o pomoc info,
mam golfa 1,9 tdi 110km 2000r. ,
po wymianie rozrządu i prośbie o sprawdzenie hamulców,bo nie hamował ,bo na duszeniu hamulca jeszcze sobie troche przejechał zawsze ok 1 metra,
-Diagnoza =padło servo hamulcowe nr 1 J 1 614205 Z POmpą ,
był wyciek z pompy i wszytko szło na servo co spowodowało zmurszczeczenie i zepsucie serva- na allegro tego typu jak na lekarstwo w granicach 400-500 zł,nowe podobno tak w sklepie motoryzacyjnym nadali że to będzie drogo i w ogóle- w koncu poszukali łaskawie za cenę po rabacie 1500 zł Sad sklep
w sklepie podając nr serva 1 J 1 614205 wyszukuje pod tym nr pompE a nie servo -kolejne dziwne zdarzenie,
a mechanik
mechanik któremu to zleciłem jedno zamówił za servo z pomPą 330 zł -ale jak zakładał to przyznał się że urwał jakiś plastik i nie można tego założyć ,
Przygoda z servem jest o tyle ciekawa że inne modele PODOBNO nie mają jakiegoś czujnika na servie -jeden mechanik mówi że czujnik jest od hamowania a drugi że od ASP a mój że nie wie lepiej szukac tego samego
,ja w moim aucie nie mam przycisku ASP NP JAK AWARYJNE ???może mieć ASP bez przycisku widocznego w kabinie,?
TE MODELe BEZ CZUJNIKA SĄ dużo tańsze w sklepie i na Allegro jest ich więcej i za mniejszą kasę ,
ale ja ma fart i mam z czujnikem Sad
Nie wiem nie znam się czy to takie aż drogie,wybierałem golfa 4 z myślą o tanim użytkowaniu i eksplatacji,
czy te używane za 400 zł jak długo pochodzą tego nikt nie wie ,?czy jeśli wydam teraz taniej ZA używkę za rok powtórka za 1500 zł?
aha może ktoś zorientowany podzieli sie opinia czy za ROBociznę
rozrząd,termostat,wszystkie ffiltry i olej ,klocki przód,zbiorniczek płynu chłodniczego oraz
poduszka pod silnik za 500 zł JEST CENĄ OK?
jest ok ?bo zaczynam mieć rozterki finansowe i moralne co do uczciwośći i rzetelności ludzi z branży motoryzacyjnej ,
Jeśli ktoś ma wiedzę doświadczenie to proszę o podzielenie się nią
Czy masz wersję z ASP da się sprawdzić po numerze VIN, możesz to sprawdzić dzwoniąc do ASO, albo w jakimś darmowym katalogu w internecie, na przykład www.motostacja.com (dostępne po zalogowaniu) możesz też do nich napisać maila. Może nie być to takie proste, ponieważ samochód jest z 2000 roku, a VAGi są dobrze katalogowane od 2001.
Faktycznie, podany numer OE to pompa hamulcowa, aby poznać numer serwa - tak samo jak wyżej, sprawdź numer oryginału po VIN-ie i poszukaj zamienników. Co jak co ale do Golfa IV serwo w zamienniku za 1500 to kosmiczna cena.
Co do ceny robocizny się nie wypowiem, ale z doświadczenia wiem, że same części zawsze warto zamawiać na własną rękę...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Golf ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.