Volkswagen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volkswagen Golf ) Biały dym, gorący silnik



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen Golf ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz199a

Czytelnik



Dołączył: 13 Cze 2019
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Rzeszów
Posiadane auto: VW, Golf, 4, 1.6, 1998
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 13 Cze 2019, 20:42
Temat postu:

Biały dym, gorący silnik


Cześć, Przewertowałem połowę internetu w poszukiwaniu rozwiązania związanego z problemem mojego auta, z którym borykam się już dłuższą chwilę, ale bez skutków. Postanowiłem więc napisać tutaj, może komuś z was przyjdzie coś do głowy.

Tytułem wstępu mowa o następującym modelu: Golf 4, 1.6 benzyna bez LPG, rocznik 1998 https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/volkswagen/golf/iv/hatchback/silnik-benzynowy-1.6-100km-1997-2003/

Od razu mówię, że nie znam się na autach.

Problem polega na tym, że po jeździe gdy silnik złapie temperaturę 90 stopni auto zaczyna się dziwnie zachowywać. Przy włączonym silniku i staniu na przykład w korku lub parkingu (przy włączonym silniku), dodanie gazu objawia się kopceniem na biało/siwo z rury wydechowej.

Wentylator włącza się na jakieś 5 sekund i wyłącza po czym za jakąś chwilę włącza się znów. Dziwne jest to, że wentylator nie kręci długo, przy czym temperatura nie przekracza 90 stopni, więc chyba tak powinno działać. Wewnątrz auta, gdy włączone są nawiewy, można wyczuć zapach takiego przegrzania, - bardzo rozgrzanych elementów pod maską.

Płynu chłodniczego nie ubywa, oleju spala więcej, ale tylko wtedy jak dochodzi do tak obciążonej pracy.

Auto było u dwóch mechaników.
Pierwszy mechanik sprawdził głowicę, powiedział że jest ok i to raczej problem z "dołem silnika".
Drugi mechanik wymienił cewkę, ale nie wyeliminowało to problemu. W zasadzie nic się nie zmieniło. Powiedział, że gdyby to była kwestia pierścieni, to dałoby się to odczuć podczas jazdy na chłodnym silniku.

Przez jakieś 5 lat jeździłem na oleju 5w40, rok temu wymieniłem olej na 10w40. Niestety nic to nie pomogło.

Jeśli macie jakieś pomysły, bardzo prosiłbym o radę.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen Golf ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Volkswagen Golf »

Opinie o samochodach Volkswagen Golf - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Golf ) Porady, problemy techniczne


VolkswagenTouran

23 499

2009r.

275 000 km

warmińsko-mazurskie

VolkswagenGolf Plus

29 900

2011r.

176 000 km

śląskie

VolkswagenSharan

69 900

2016r.

119 500 km

wielkopolskie

VolkswagenArteon

109 800

2018r.

165 000 km

mazowieckie

VolkswagenPolo

21 400

2010r.

168 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Forum VW Polo Squad   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System