Golf 7 2019 1.5 TSI - Problem z aplikacją App-Connect
Hej,
mam golfa 7 z tego roku i wszystko pięknie gra i buczy, poza samą aplikacją App-Connect. Po podłączeniu jakiegokolwiek telefonu (USB) otrzymuje następujący komunikat:
"Sprawdź w urządzeniu mobilnym, czy koniecznie jest potwierdzeni. Pamiętaj, dla własnego bezpieczeństwa nie obsługuj urządzenia mobilnego podczas jazdy"
No i tutaj zabawa się kończy, bo telefon nie wysyła żadnego komunikatu na temat akceptacji czegokolwiek. Po prostu się rozłącza i z uporem maniaka, próbuje połączyć się po raz kolejny z wiadomym skutkiem.
Miał ktoś z was podobne przeboje, albo wie jak z tej sytuacji wybrnąć? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Golf ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.