Volkswagen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


Idź do strony 1, 2  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen Sharan ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyszek112379

Debiutant



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 23
Skąd jesteś (miejscowość / region): bremen
Posiadane auto: vw sharan gl 2.0 benz 96r.atomat
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 19 Sty 2009, 22:36
Temat postu:

kodowanie kluczyka


moze ktos wie jak zakodowac kluczyki prubowalem pare sposobow ale nic z tego
Powrót do góry
dydur

Dyskutant



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 53
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sieradz
Posiadane auto: Vw Sharan 1,9TDI AFN 110km 1997r 7os. refl. soczewkowe, ciemne szybki
Piwa: 4/0
Wysłany: Wto 20 Sty 2009, 10:13
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


Znalazłem gdzieś taki opis kodowania kluczyka. Może Ci się przyda.


Zanim rozpoczniesz kodowanie upewnij sie czy wszystkie szyby i drzwi sterowane elektrycznie są zamknięte !!!
1 włóż kluczyk w drzwi kierowcy przekręcając kluczyk 3X w lewo przytrzymując go
przez ok 0.5 sek,
2 Wyjmij kluczyk zapali sie lampka w drzwiach
3 Skieruj kluczyk w lusterko wsteczne i naciśnij przycisk (2) w czasie krótszym niż 5
sek
4 Trzymając przycisk, (2) wciśnij przyc. (1) trzy razy . Zwolnij przycisk (2)
Kluczyk jest zakodowany. Zaświeci sie lampka w drzwiach kierowcy
OPERACJA MUSI BYĆ WYKONANA W PRZECIĄGU 20 SEKUND

OPERACJE KODOWANIA POZOSTAŁYCH KLUCZYKÓW (jesli takie posiadasz) TRZEBA PRZEPROWADZIĆ NATYCHMIAST PO PRZEKODOWANIU PIERWSZEGO POWTARZAJĄC TRZY OSTATNIE KROKI W CZASIE NIE DŁUŻSZYM NIŻ 15 SEK. OD KAŻDEGO KLUCZYKA
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
grzesiek506716

Czytelnik



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 3

Posiadane auto: Volkswagen Sharan MK1 99' 1.9 TDI
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 03 Lut 2009, 23:39
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


kolego zakodowalem kluczyk tak jak mowiles i dalej nie dziala nie wiem dlaczego moze masz jakis pomysł?
Powrót do góry
Trofik

Debiutant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 13

Posiadane auto: VW Sharan 2.0 1996
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 08 Lut 2009, 20:06
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


A stoisz cały czas na zewnątrz auta?
Powrót do góry
gajos

Debiutant



Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 31

Posiadane auto: vw sharan 2.8 vr6 95r
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 13 Lut 2009, 23:02
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


kodowanie kluczyka tak jak kolega pisal tylko drugi kluczyk musi byc w stacyjce przekrecony
_________________
aaa
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Pią 13 Lut 2009, 23:02
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
bartoszchomik

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 309
Skąd jesteś (miejscowość / region): ZACHODNIOPOMORSKIE / Ś-CIE
Posiadane auto: VW SHARAN 2.0i GL 95r.
Piwa: 8/1
Wysłany: Pią 13 Lut 2009, 23:35
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


gajos a udalo ci sie zakodowac ten smieszny kluczyk ?? bo u mnie dzialal tylko przez 15 min ale nie wsadzalem kluczyka do stacyjki wiec moze to tylko jakies kodowanie testowe zrobilem ;d
Powrót do góry
gajos

Debiutant



Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 31

Posiadane auto: vw sharan 2.8 vr6 95r
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 13 Lut 2009, 23:38
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


zakodowalem dziala
_________________
aaa
Powrót do góry
bartoszchomik

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 309
Skąd jesteś (miejscowość / region): ZACHODNIOPOMORSKIE / Ś-CIE
Posiadane auto: VW SHARAN 2.0i GL 95r.
Piwa: 8/1
Wysłany: Pią 13 Lut 2009, 23:40
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


no to gitara bede probowal Smile hehe caly czas musi byc przekrecowy kluczyk i zgodnie z insrtukcja wyzej podana bede postepowal jutro napisze czy udalo mi sie zakodowac ;d
Powrót do góry
gajos

Debiutant



Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 31

Posiadane auto: vw sharan 2.8 vr6 95r
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 13 Lut 2009, 23:44
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


drugi kluczyk w stacyjce przekrecony a reszta jak wtrzej mi zakodowal sie za 3 razem
_________________
aaa
Powrót do góry
bartoszchomik

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 309
Skąd jesteś (miejscowość / region): ZACHODNIOPOMORSKIE / Ś-CIE
Posiadane auto: VW SHARAN 2.0i GL 95r.
Piwa: 8/1
Wysłany: Sob 14 Lut 2009, 12:29
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


no mi sie nie udalo zakodowac moze cos z pilotem nie tak zauwazylem ze nie zawsze zaskakuje wysylanie sygnalu
Powrót do góry
irland2

Debiutant



Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 16
Skąd jesteś (miejscowość / region): zgorzelec
Posiadane auto: vw sharan 00 tdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 23 Lut 2009, 22:05
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


ja mam taki sam problem ale bylem w serwisie w niemczech bo mam nie daleko i powiedzieli ze trzeba wymnienic cala centralke w kluczyku i kosztuje to 60 euro
Powrót do góry
bartoszchomik

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 309
Skąd jesteś (miejscowość / region): ZACHODNIOPOMORSKIE / Ś-CIE
Posiadane auto: VW SHARAN 2.0i GL 95r.
Piwa: 8/1
Wysłany: Sro 25 Lut 2009, 19:39
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


to ile tra centralka kosztuje 15 euro ?? jak sam kluczyc kosztuje 45 euro + wymiana u nich to dodatkowe koszta
Powrót do góry
zbyszek112379

Debiutant



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 23
Skąd jesteś (miejscowość / region): bremen
Posiadane auto: vw sharan gl 2.0 benz 96r.atomat
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 25 Lut 2009, 21:25
Temat postu:

kodowanie kluczyka


no jak nie zakoduje to chyba zmienie autko hahahaha żartuje ,dzieki za podpowiedzi.pozdrawiam
Powrót do góry
bartoszchomik

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 309
Skąd jesteś (miejscowość / region): ZACHODNIOPOMORSKIE / Ś-CIE
Posiadane auto: VW SHARAN 2.0i GL 95r.
Piwa: 8/1
Wysłany: Czw 26 Lut 2009, 23:49
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Sharan ) kodowanie kluczyka


szczerze mowiac ja juz dalem sobie spokoj z tym polotem w kluczyku i mam to daleko w d**** bo jak kupilem auto to nie dzialal wiec nie przeszkadza mi to ale nic by nie zaszkodzilo jaby byl ;d
Powrót do góry
jaro yarecki

Debiutant



Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 11
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wronki / Wielkopolska
Posiadane auto: Sharan 1.9 TDI 1997r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 07 Lis 2012, 18:56
Temat postu:

kodowanie kluczyków


Zdania są różne na temat przekręcania kluczyka w drzwiach: jedni piszą, że przekręcać w prawo i inni w lewo. Ja próbowałem obydwu sposobów i w moim sharanku działa ten drugi sposób. Cała reszta się zgadza. Nie mogłem tylko zakodować ( zsynchronizować ) innego pilota, który NIE BYŁ oryginalny ( działał w innym samochodzie, a że mój jest już strasznie zmechacony to chciałem go wymienić ).
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen Sharan ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Volkswagen Sharan »

Opinie o samochodach Volkswagen Sharan - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Sharan ) Porady, problemy techniczne


Volkswagen

Polo

29 900

2010r.

159 771 km

śląskie

Volkswagen

Passat

59 800

2014r.

138 000 km

śląskie

Volkswagen

Jetta

18 900

2007r.

149 500 km

pomorskie

Volkswagen

Polo

20 999

2011r.

163 000 km

podlaskie

Volkswagen

Touran

42 900

2011r.

115 000 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Forum VW Polo Squad   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2018 Created by idealneT and OM System