czujnik Halla to zupełnie co innego a na wale jest cujnik położenia wału zwany też licznikiem impulsów przynajmniej tak to nazywają u nas w fabryce silników VW _________________ Nie chcesz kłopotów z autem siądź na rower.
Paranoja pracuję w fabryce silników Vw które idą do Sharana a ze swoim nie potrafię sobie poradzić. Jutro ze szwagrem robimy adaptację przepustnicy. _________________ Nie chcesz kłopotów z autem siądź na rower.
Adaptacja przepustnicy g..... dała dalej silnik przerywa i gaśnie .WAG pokazał błą 1265 zawór recyrkulacji spalin N18 . W programie ETKA jest szczegółowo rozrysowany ten zawór . Teraz zobaczę w tym kierunku. _________________ Nie chcesz kłopotów z autem siądź na rower.
Wymieniłem zawór i bez zmian grat gaśnie . Byłem u magika od elektroniki samochodowej i kazał mi wszystkie masy po sprawdzać a w środę jadę do niego na adaptację przepustnicy i serwis.Sprzęt ma poważny serwisowy a z WAG - a to się śmieje. Zobaczymy co wymodzi _________________ Nie chcesz kłopotów z autem siądź na rower.
witam mialem podobny problem bo autko gasło mi dosć czesto:( próbowałem z cewką ale nie pomagało nawet woziłem druga w zapasie ale na kompie pokazało mi błąd ustawienia wału! dośc długo miałem z tym problem ale w koncu niby chodziło o jakies kable i do dzis nie mam problemu! nie wiem jakie bo nie mogłem byc przy naprawie ale mozesz sprawdzic dokładnie
sluchajcie bylem u mechanika powiedzial mi ze na jego oko w 90 % u mnie to sonda lambda poszla sie [cenzura] ale kazal mi jeszcze raz pojechac na komputer dodam ze juz bylem ale nic nie wykrylo pojade jeszcze raz do innego ziomka na komputer to napisze czy cos dalo
Dla mnie temat gasnącego silnika już nie istnieje troszkę doświadczyłem i podniosłem wartość grata o 700 pln. To niemieckie G... ma dwa czujniki Halla o czym nie wiedziałem jeden w aparacie drugi na wale tz.licznik impulsów WAG pokazywał mi błąd Hall jednak nie powiedział który to czujnik .Wymieniłem ten na wale koszt 150 pln i auto normalnie gada. W starym czujniku kabelki były w takim stanie że izolacja na oko dobra w palcach się kruszyła i wszystkie trzy przewody przy samym czujniku były gołe i zwarte ,jak się dowiedziałem u nas w zakładowym serwisie to oba czujniki się z sobą komunikują i zbierają dane do kompa.jeśli jeden się wysypie to komp przyjmuje jakieś wartości domyślne i stąd te babole. Na obecną chwilę silnik bzyka jak pszczółka Maja .pozostało tylko mi ponaprawiać wiązki w drzwiach i to wszystko .Temat gasnący silnik przynajmniej dla mnie jest zamknięty.Pozdrawiam. _________________ Nie chcesz kłopotów z autem siądź na rower.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Sharan ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.