Witam mam sharana 2l rok 96 benzyna ,ostatnio gaśnie podczas jazdy.Samo zatrzymanie poprzedza kilka szarpnięć silnika i jakieś terkotanie pod zegarami.Wymieniłem kable kopułkę palec i świece NGK na nowe ale nic to nie dało.Po ponownym uruchomieniu silnik ciężko wchodzi na obroty tak jak by był zalany i śmierdzi paliwem .Może komuś coś się podobnego przytrafiło?. Proszę o pomoc!!!
Filtr paliwa nowy,dzisiaj wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnienia na nowe stare rozsypywały się w dłoni i chwilowo motor normalnie gada i nie gaśnie.jak długo to się zobaczy?. _________________ Nie chcesz kłopotów z autem siądź na rower.
Dalej grat gaśnie wężyki nic nie dały wymieniłem jeszcze cewkę zapłonową na nową i tylko w koszta poszedłem bo dalej lubi poszarpać i zgasnąć.Zobaczę jeszcze tą cewkę w aparacie podobno to może być to.
Wymieniłem aparat na nowy " ze schrotu" za 120 zł i grat śmiga tylko aparat koniecznie musi mieć takie same numery. Na początku po wymianie trochę fisiował ale po zerowaniu baboli na kompie chodzi jak pszczółka .Zrobiłem dzisiaj prawie 100km na testy i spalanie się uspokoiło i silnik i ja.
wiesz moze jak sprawdzic czy cewka jest dobra ?? czy tylko podlaczenie pod VAG jest konieczne bo moj byl juz podlaczony i nic nie wykryto dlatego sie zastanawiam nad ta wymiana halla albo cewki
Niestety nie potrafię tego sprawdzić WAG też tego nie pokazał ja zamieniłem cewkę dobrą na nową i teraz mi jedna zbywa Baru. A o test cewki zapytaj na elektrodzie bo ta nasza jest z modułem.
WAG nie wykrył błędu cewki zapłonowej a pokazał błą Hall-a. Tylko że Halla pokazał trochę za póżno jak już wymieniłem cewkę. Hall dopóki ma jakąś oporność to WAG traktuje go jako sprawny dopiero jak padł całkiem to pokazało mi błąd.
Musisz zdjąć kopułkę i zaznaczyć sobie pozycję palca i aparatu.odkręć śrubę M8 która mocuje aparat i go wyciągnij z auta.Zabezpiecz otwór np.szmatą bo jak coś ci wpadnie to lipa.W zębatce aparatu jest bolec musisz go wybić ale lekko nie będzie, zdejmij zębatkę i wysuń wałek.Wykręć płytkę i ostrożnie wysuń wtykę z korpusu . Hall przynitowany na dwa nity do płytki wewnątrz aparatu .Rozwierć nity usuń stary Hall .Przy montażu odwrotnie.Powodzenia.
jak mozes to odpisz bo juz zgupialem co do tego czujnika halla jeszcze mam jedno pytanie czy jak odepne kable od tego czujnika i odpale silnik poczym przejade sie kawalek cos sie stanie ?? jakis blad powstanie ? czy po odlaczenoiu kabli od czujnika halla to jezeli nic nie pomoze oznacza ze czujnik jest ok ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Sharan ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.