Volkswagen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyfelgiksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?



 
postów na stronie: 10 20 50
       Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen Bora ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BLACK VSV

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn
Posiadane auto: Golf II 2.0 8v,Bora 1.6 SR
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 29 Sie 2009, 18:58
Temat postu:

Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


Witam
Mam takie pytanko muszę wymienić podnośnik elektryczny szyby lewy tył w VW Bora. Pytanie co myślicie o zamiennikach takiego mechanizmu i czy wystarczy kupić sam mechanizm i wymienić czy konieczne jest kupowanie z całą ta blacha do której jest mocowany . Z góry dzięki za pomoc.
Powrót do góry
buli04

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 83
Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszow
Posiadane auto: AUDI A4 B6 AVANT 160PS 2003r
Piwa: 4/0
Wysłany: Sob 29 Sie 2009, 19:39
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


Czecs kolego. Ja mam ten sam problem tylko w prawych drzwiach z przodu. Kupilem juz zamiennik firmy VAICO i wydaje mi sie ze jest lepszy od oryginalu poniewaz w oryginale linki sa zaczepione w plastikach ktore przesuwaja sie po prowadnicach i pekaja czego efektem jest szyba wpadajaca do srodka drzwi (przerabialem ten temat juz z lewej strony z przodu teraz przyszla kolej na druga strone). W zamienniku plastik zostal zastapiony odlewem z aluminium. Teraz zostal tylko montarz. Pozdrawiam
_________________
MOCY NIGDY NIE ZA DUZO!!!!!
Powrót do góry
BLACK VSV

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn
Posiadane auto: Golf II 2.0 8v,Bora 1.6 SR
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 29 Sie 2009, 19:51
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


Mógłbyś dać jakieś namiary gdzie to kupiłeś i jaki był koszt i czy same prowadnice ?
Powrót do góry
buli04

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 83
Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszow
Posiadane auto: AUDI A4 B6 AVANT 160PS 2003r
Piwa: 4/0
Wysłany: Sob 29 Sie 2009, 21:33
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


Kupione w Niemczech(gdzie obecnie chwilowo przebywam)koszt 55 euro.
Prowadnice z linkami bez silnika i blachy aluminiowej. Popytaj w kraju. Moze maja taka Firme. Pozdrawiam
_________________
MOCY NIGDY NIE ZA DUZO!!!!!
Powrót do góry
BLACK VSV

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn
Posiadane auto: Golf II 2.0 8v,Bora 1.6 SR
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 29 Sie 2009, 22:02
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


Patrzyłem troszke po necie to raczej nie będzie tego w kraju i powiem Ci w przeliczeniu na złotówki dość drogo to wychodzi u nas zamiennik w granicach 100 zł
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sob 29 Sie 2009, 22:02
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
buli04

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 83
Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszow
Posiadane auto: AUDI A4 B6 AVANT 160PS 2003r
Piwa: 4/0
Wysłany: Sob 29 Sie 2009, 22:18
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


Masz racje kolego. Wychodzi dwa razy drozej ale juz mam dosc jezdzenia podrabianym Mercedesem(DREWNIANE WSTAWKI!!!!) Pozdrawiam
_________________
MOCY NIGDY NIE ZA DUZO!!!!!
Powrót do góry
Jerrys77

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 129
Skąd jesteś (miejscowość/region): podlasie
Posiadane auto: Bora 1,9 TDI 1999 AGR
Piwa: 2/1
Wysłany: Wto 08 Wrz 2009, 19:26
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


Witam
W ubiegłym tygodniu to przerabiałem (drzwi kierowcy) zamiennik za 140 zł bez blachy - działa jak w nowym Wink
Powrót do góry
BLACK VSV

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn
Posiadane auto: Golf II 2.0 8v,Bora 1.6 SR
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 12 Wrz 2009, 07:45
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


A ja jednak kupilem za 100 zł z bory przywiezonej z niemiec na części caly podnośnik razem z blacha i dziala ok Smile
Powrót do góry
fisherking65

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mielec
Posiadane auto: vw bora
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 09 Gru 2009, 23:38
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


Wiecie co, ja wymieniałem lewe od kierowcy, juz 3 razy.
raz kumpel przywiózł mi z Niemiec całą blachę, wymieniłem, chodziło 1,5 roku.Potem linka padła i zmieliło wszystko.Potzrebowałem szybko,kupiłem w Skodzie zestaw naprawczy, wytzrymał 3 dni,popękały plastiki..Potem znalazłem na Allegro zestaw prowadnic z aluminiowymi uchwytami...jak narazie 3 miesiące ok...
Powrót do góry
totmohen

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 192
Skąd jesteś (miejscowość/region): J.Góra
Posiadane auto: vw bora 02. TDI 1,9 .AXR 74 kw
Piwa: 10/10
Wysłany: Wto 01 Lis 2011, 19:56
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


BLACK VSV napisał:
Patrzyłem troszke po necie to raczej nie będzie tego w kraju i powiem Ci w przeliczeniu na złotówki dość drogo to wychodzi u nas zamiennik w granicach 100 zł


No właśnie ja dzisjaj doznałem tego samego problemu 1 listopad podróż około 100 km przy otwartym oknie /szyba opadła/ ,po dojechaniu do rodziny i rozmontowaniu tapicerki z drzwi okazało się że te plastyki na których opiera się szyba szlak trafił ,pozostało mi tylko podparcie jej kołkami aby żeby była zamknięta i rodzinka nie marzła w powrotnej stronie .Moje pytanie może ktoś z forumowiczów ma namiary gdzie taki zamiennik tego mechanizmu można kupić konkretny jakiś sklep internetowy itp
Powrót do góry
Pablomix

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 75
Skąd jesteś (miejscowość/region): Sochaczew
Posiadane auto: Bora 1.9 TDI 2002 silnik ATD
Piwa: 4/0
Wysłany: Wto 01 Lis 2011, 22:15
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


kilka sekund szukania na allegro

http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy-vw-golf-iv-bora-seat-peugeot-607-i1903651557.html

występują też metalowe, ja zamontowałem takie jak na tej aukcji i od ponad roku jest ok !
_________________
Pablomix
Sprzedam radiomagnetofon Kasprzak RMS 404
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
totmohen

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 192
Skąd jesteś (miejscowość/region): J.Góra
Posiadane auto: vw bora 02. TDI 1,9 .AXR 74 kw
Piwa: 10/10
Wysłany: Sro 02 Lis 2011, 19:13
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


Pablomix napisał:
kilka sekund szukania na allegro

http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy-vw-golf-iv-bora-seat-peugeot-607-i1903651557.html

występują też metalowe, ja zamontowałem takie jak na tej aukcji i od ponad roku jest ok !

Pięknie dziękuje za tego linka .to co oglądałem na tym serwisie to były tylko podnisniki z całymym oprzyrządowaniem plus ta maskująca blacha / to wszystko mam sprawne łącznie z silniczkiem , nie wiedziałem że można dokupić te same clipy podtrzymujące szybe, jednak czuje że będzie niezła zabawa aby te klipy zamontować / wszystko napięte/zero ruchu. a może masz doświadczenie jak to wymienić ?po krótce może byś napisał , jak zacząć / oczywiscie po zdjęciu tapicerki z góry dziękuję
Powrót do góry
Pablomix

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 75
Skąd jesteś (miejscowość/region): Sochaczew
Posiadane auto: Bora 1.9 TDI 2002 silnik ATD
Piwa: 4/0
Wysłany: Czw 03 Lis 2011, 10:31
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


w linku masz piękną fotorelację z opisem, ewentualnie zapraszam do siebie to wymienimy, daleko nie masz Smile

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://forums.vwvortex.com/zerothread%3Fid%3D1015107&ei=AcpcSpPxLYOKnQOfuu3jAQ&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3DREPLACING%2BTHE%2BFRONT%2BDOOR%2BWINDOW%2BREGULATOR%2BCLIPS%2BAND/OR%2BDOOR%2BLOCK%2BMODULE%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26hs%3D6AS
_________________
Pablomix
Sprzedam radiomagnetofon Kasprzak RMS 404
Powrót do góry
Kaczy_BLS

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 36
Skąd jesteś (miejscowość/region): Białystok
Posiadane auto: aktualnie brak, przedtem Ford Focus 1,6
Piwa: 2/0
Wysłany: Czw 03 Lis 2011, 13:21
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


totmohen napisał:
BLACK VSV napisał:
Patrzyłem troszke po necie to raczej nie będzie tego w kraju i powiem Ci w przeliczeniu na złotówki dość drogo to wychodzi u nas zamiennik w granicach 100 zł


No właśnie ja dzisjaj doznałem tego samego problemu 1 listopad podróż około 100 km przy otwartym oknie /szyba opadła/ ,po dojechaniu do rodziny i rozmontowaniu tapicerki z drzwi okazało się że te plastyki na których opiera się szyba szlak trafił ,pozostało mi tylko podparcie jej kołkami aby żeby była zamknięta i rodzinka nie marzła w powrotnej stronie .Moje pytanie może ktoś z forumowiczów ma namiary gdzie taki zamiennik tego mechanizmu można kupić konkretny jakiś sklep internetowy itp


poszukaj tego na iParts, powinieneś tam to ogarnąć
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
totmohen

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 192
Skąd jesteś (miejscowość/region): J.Góra
Posiadane auto: vw bora 02. TDI 1,9 .AXR 74 kw
Piwa: 10/10
Wysłany: Czw 03 Lis 2011, 19:00
Temat postu:

Re: ( Volkswagen Bora ) Elektr. podnośnik szyby -wymiana ?


Kaczy_BLS napisał:
totmohen napisał:
BLACK VSV napisał:
Patrzyłem troszke po necie to raczej nie będzie tego w kraju i powiem Ci w przeliczeniu na złotówki dość drogo to wychodzi u nas zamiennik w granicach 100 zł


No właśnie ja dzisjaj doznałem tego samego problemu 1 listopad podróż około 100 km przy otwartym oknie /szyba opadła/ ,po dojechaniu do rodziny i rozmontowaniu tapicerki z drzwi okazało się że te plastyki na których opiera się szyba szlak trafił ,pozostało mi tylko podparcie jej kołkami aby żeby była zamknięta i rodzinka nie marzła w powrotnej stronie .Moje pytanie może ktoś z forumowiczów ma namiary gdzie taki zamiennik tego mechanizmu można kupić konkretny jakiś sklep internetowy itp


poszukaj tego na iParts, powinieneś tam to ogarnąć

no dzięki kolego już tą firmę przeglądałem i nawet do nich napisałem cytuje ich odp.Koszt takiego podnośnika to 186,- (Bez silniczka). czyli cała szyna z linkami, jednak wybrałem opcje od kolegi powyżej / same klipsy montarzowe koszt z wysyłką 33 zeta wiec z tego skożystałem reszte mam sprawne więc po co przepłacać dzięki kolego za zainteresowanie
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
       Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen Bora ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Volkswagen Bora »

Opinie o samochodach Volkswagen Bora - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Bora ) Porady, problemy techniczne


Volkswagen

Passat

10 600

2001r.

277 000 km

kujawsko-pomorskie

Volkswagen

Passat

69 900

2011r.

76 573 km

śląskie

Volkswagen

Polo

12 900

2003r.

78 000 km

kujawsko-pomorskie




Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group

bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne

Partnerskie fora dyskusyjne: Forum VW Polo Squad   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2014 Created by idealneT and OM System