Dołączył: 14 Kwi 2008 Posty: 1888 Skąd jesteś (miejscowość / region): RSR Posiadane auto: AUDI TDI 1Z
Piwa: 70/0
Wysłany: Sob 07 Lis 2009, 11:44
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Golf ) wady vw golf-4
We wszystkich oprócz silnika 1Z ale jego raczej nie montowali w IV.
Zdarza się juz że można kupić ze zmienionym zwyklym kołem, ale bez demontażu skrzyni tego nie sprawdzimy. Chyba że ktoś przedstawi jakiś dokument.
Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chełm woj.Lubelskie Posiadane auto: brak
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 07 Lis 2009, 14:52
Temat postu:
Re: wady vw golf-4
Dzięki Rafficz za odpowiedz słyszałem że jest to wadliwe w Golfach IV i bardzo kosztowne jeżeli chodzi o koło zamachowe dwu-masowe.A co powiesz o pompo-wtryskiwaczach.
Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chełm woj.Lubelskie Posiadane auto: brak
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 08 Lis 2009, 01:13
Temat postu:
Re: wady vw golf-4
jery 07 sprawdz wszystkie przewody od serwa w komorze silnika jeden z nich jest pęknięty.A czy przy pierwszym naciśnięciu pedał jest twardy jeżeli tak to jeden lub dwa przewody są pęknięte
Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chełm woj.Lubelskie Posiadane auto: brak
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 11 Lis 2009, 13:57
Temat postu:
Re: wady vw golf-4
damcio 151-Szukam VW golfa 1.9 TDI 110KM z silnikiem AHF.Typ silnika odczytam na bloku.Aczy w kodzie na karoserii mozna tez odczytac.Napisz czy dobry wybór zakupu z tym silnikiem.Napisz coś więcej o typie silnika ALH oraz jakiś usterkach
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 645 Skąd jesteś (miejscowość / region): Koszalin Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
Wysłany: Sro 11 Lis 2009, 15:23
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Golf ) wady vw golf-4
Numer silnika masz na naklejce w bagażniku , lub w miejscu widocznym na zdjęciach
zdjęcia pożyczone z forum vwgolfa (post użytkownika sztomel)
AHF to dobry silnik , ALH (90KM) już nie , wiele jest małych usterek, które strasznie denerwują i są ciężkie w diagnozie
kupujesz TDI , podepnij vaga, ale nie odczytuj tylko błędów, trzeba się przejechać, zrobić logi, zobaczyć co się dzieje z silnikiem
Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chełm woj.Lubelskie Posiadane auto: brak
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 11 Lis 2009, 20:15
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Golf ) wady vw golf-4
Dzieki za zdjecia.Jaki jest koszt diagnostyki silnika vagiem w serwisie VW
Czy tym programem [vag]odczyta z pamieci komutera faktyczny stan licznika[kilometry]
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 645 Skąd jesteś (miejscowość / region): Koszalin Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
Wysłany: Sro 11 Lis 2009, 21:31
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Golf ) wady vw golf-4
kos napisał:
Dzieki za zdjecia.Jaki jest koszt diagnostyki silnika vagiem w serwisie VW
Czy tym programem [vag]odczyta z pamieci komutera faktyczny stan licznika[kilometry]
w serwisie sprawdzą tylko błędy ... znajdź kogoś kto się na tym dobrze zna , pytaj na forach dyskusyjnych (nie tylko na tym ) kto w Twoich okolicach się na tym zna ... koszt u takiego człowieka to 50-80zł , ale wiesz wszystko na temat silnika
przebiegu raczej nie odczytasz , musiałoby tam siedzieć EDC15
Dołączył: 14 Kwi 2008 Posty: 1888 Skąd jesteś (miejscowość / region): RSR Posiadane auto: AUDI TDI 1Z
Piwa: 70/0
Wysłany: Czw 12 Lis 2009, 12:58
Temat postu:
Re: wady vw golf-4
kos napisał:
Dzięki Rafficz za odpowiedz słyszałem że jest to wadliwe w Golfach IV i bardzo kosztowne jeżeli chodzi o koło zamachowe dwu-masowe.A co powiesz o pompo-wtryskiwaczach.
Zdażają się awarie pompowtrysków, głównie padają cewki zasilającej firmy Siemens. Cewki Boscha są znacznie bardziej trwałe.
Cześciej się zdaży np. zapieczenie kierownic w turbie, zabrudzenie zaworu EGR czy wymiana koła dwumasowego od naprawy PD. na Boschu.
Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chełm woj.Lubelskie Posiadane auto: brak
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 12 Lis 2009, 17:55
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Golf ) wady vw golf-4
Dzieki Dowiedziałem się że VWGolfach IV występują również silnikiTDI 90KM [66KW] typ silnika AGR bo silniki ALH omijam.Napisz co sądzisz o silnikach AGR chyba że są jeszcze inne typy silników wTDI 90KM o których ja nic nie wiem
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 645 Skąd jesteś (miejscowość / region): Koszalin Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
Wysłany: Czw 12 Lis 2009, 19:26
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Golf ) wady vw golf-4
kos napisał:
Dzieki Dowiedziałem się że VWGolfach IV występują również silnikiTDI 90KM [66KW] typ silnika AGR bo silniki ALH omijam.Napisz co sądzisz o silnikach AGR chyba że są jeszcze inne typy silników wTDI 90KM o których ja nic nie wiem
AGR to najprostszy montowany do MK4 TDI, część modeli nie miała koła dwumasowego, wszystkie miały turbine na WG , więc praktycznie pozwalającą na spokojną jazdę (nie zapieka się jak VNT) , poza tym silnik który możesz zalać nawet biopaliwem , nie jest aż tak na to wrażliwy
.Tylko czy mocy nie będzie za mało ? Ja proponowałbym 110KM , najlepiej ASV , ale inne 110 też mogą być i wgrać mu program u dobrego tunera (koszt 900-1300zł ) i masz spokojnie 130-140KM , co ciekawe przy normalnej jeździe spalanie spada
musisz wybrać ...
silnik na pompowtryskach :
-bardziej podatne na modyfikacje
- nowsza technologia
-wrażliwe na paliwo
- lubią brać olej
- bardziej elastyczne
- więcej palą od VP (na pompie)
silniki na pomie wtryskowej
- mniej podatne na modyfikacje ( mówimy o wzroście mocy > 200KM )
- nie biorą dużo oleju
- mało wrażliwe na paliwo
- tańsze w eksploatacji
- spalają mniej niż PD
Gdybym ja miał wybierać to albo VP 110KM i do tego wgrać program
albo PD 130KM i zostawić jak jest ...
Są jeszcze PD 150KM (ARL) , ale one już też mają zapotrzebowanie na paliwo, choć silniki bardzo dobre
Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chełm woj.Lubelskie Posiadane auto: brak
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 12 Lis 2009, 23:43
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Golf ) wady vw golf-4
Damcio 151 Dzieki za opinie która jest bardzo przydatna dla mnie.Wybrałem opcje z silnikiem AHF TDI 110 KM oraz z silnikiem ASV TDI 110 KM.tylko nie wiem który typ silnika ma jakie turbo i które bylo by praktyczniejsze.Przy zakupie będę wiedział jaki typ silnika a o turbie nic nie wiem a to też ważne.Damcio jak możesz to napisz coś o tym
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 645 Skąd jesteś (miejscowość / region): Koszalin Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
Wysłany: Pią 13 Lis 2009, 10:03
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Golf ) wady vw golf-4
kos napisał:
Damcio 151 Dzieki za opinie która jest bardzo przydatna dla mnie.Wybrałem opcje z silnikiem AHF TDI 110 KM oraz z silnikiem ASV TDI 110 KM.tylko nie wiem który typ silnika ma jakie turbo i które bylo by praktyczniejsze.Przy zakupie będę wiedział jaki typ silnika a o turbie nic nie wiem a to też ważne.Damcio jak możesz to napisz coś o tym
ASV i AHF mają turbiny VNT , bierz tego, który będzie lepiej utrzymany
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Golf ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.