Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 228 Skąd jesteś (miejscowość / region): opolskie Posiadane auto: Nissan Primera P12 2,2
Piwa: 1/3
Wysłany: Pią 11 Gru 2009, 19:58
Temat postu:
Brak Mocy
Witam wszystkich mam problem z pasatem 1.9 TDI poprostu wciskasz gaz a auto strasznie muli na kompie pokazało błąd 17965 czyli;Przekroczona w górę granica układu regulacji ciśnienia doładowania.napiszcie mi coś więcej jak możecie żeby mnie zaraz nie skroili jak za zboże.Pozdrawiam _________________ Enku
Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 252 Skąd jesteś (miejscowość / region): wolbrom Posiadane auto: audi a4 b6 avant 2,0 ALT/LPG
Piwa: 32/0
Wysłany: Sob 12 Gru 2009, 00:08
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Passat ) Brak Mocy
przyczyną będzie brak sterowania kontem nachylenia łopat turbiny która jest ustawiona na maksymalne doładowanie i stąd ten błąd
zacznij sprawdzać o zaworu N75 taki z białą główką na podszybiu potem zaworek zwrotny cały przewód podciśnieniowy i siłownik przy turbie na szczelność jeżeli jest wszystko w porządku to zdemontuj siłownik od turba i sprawdź czy nie masz zatartej sztangi - ma chodzić lekko bez przycięć
Ostatnio zmieniony przez broda111 dnia Pią 02 Kwi 2010, 14:20, w całości zmieniany 1 raz
Nie doczytałem sie jaki to tdi.Jak starszy 90km to jest bez zmiennej geometrii.Zakładam ze 110 koników.Początkiem tygodnia ten sam błąd,takie same objawy.Sprawdzanie i opcja czarna czyli zapieczona kiera w turbo.Oczywiście tak jak pisał broda111 trzeba wcześniej wykluczyć wężyk ,n75 i siłownik.Jak masz vaga to można sprawdzić na 11 czy sztanga sie porusza. Za czyszczenie turbinki biorą 300-350
Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 228 Skąd jesteś (miejscowość / region): opolskie Posiadane auto: Nissan Primera P12 2,2
Piwa: 1/3
Wysłany: Pią 18 Gru 2009, 18:11
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Passat ) Brak Mocy
witam ponownie to jest silnik 110 koni.teraz jeszcze doszło olej w interkulerze cigno chodzi w przepływomiezu ale ciknie z niego olej.jest co raz gozej z tym autem. _________________ Enku
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 645 Skąd jesteś (miejscowość / region): Koszalin Posiadane auto: Renault Scenic RX4 DCI+, VW Golf3 variant GL
Piwa: 68/53
Wysłany: Pon 21 Gru 2009, 10:43
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Passat ) Brak Mocy
nie n72, tylko n75 ... sprawdź czy sztanga od turbiny się porusza i w jakim zakresie ? włącz na vagu 011BS i obserwuj jej pracę
jaki cięgno przepływomierza ? przepływomierz nie ma żadnego cięgna ... chyba, pomyliłeś z klapą gaszącą
Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: vw passat 1.9tdi 90 km
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 24 Mar 2010, 21:21
Temat postu:
problem z passatem 2000r 90koni
witam mam taki problem ze stracił moc a vag pokazał uszkodzony komputer ,a po wykasowaniu błędów czujb=nik cisnienia i nie wiem jak to ugryzdz a auto 120km i nic wiecej masakra moze ktos mi poleci dobrego mechaniora w wawie ?
Witam. mam taki sam sprzęt jak ty i taki sam problem który też na tym forum zgłaszałem. byłem już chyba u 10 mechaników i każdy mówił mi co innego. miałem dać turbo do regeneracji ale poszłem do jednego mechaniora i wyregulował mi turbo za 120zł i powiedział że turbo jest dobre a jak ta regulacja mi niue pomorze to mam do niego wpaść na wymiane jakiegoś czujnika co kosztuje około 350zł nazwy nie pamietam. no i pochodził mi miesiąc bez takiego przycinania sie mocy i znów mi się jebie. zaprowadze mu by ten czujnik wymienił bo powiedział że to napewno jest przyczyna spadku mocy. daje tki przykład jak wymienie miedługo to da odpowiedź czy pomogło
witam ja mam to samo dokładnie auto było podpięte pod kompa i wyszło że siłownik który znajduję się przy turbinie nie przeładowywuje i cały czas maksymalnie dołdowywuje turbinę, za tydzień będę rozbirał turbinę i ten siłownik do czyszcenia to wszystko więc napiszę jaki dało to efekt, mogę powidzieć że kolega miał to sano w golfie przeczyścił cały ten siłownik i dało efekt, pozdrawiam.
Witam wszystkich tak jak obiecałem kilka słow na temat czyszczenia turbiny, a więc po zdemontowaniu turbo i rozebraniu na części pierwsze okazało się że to nie siłownik który znajduję się przy turbinie ani żaden zawór sterujący pracą turbiny tylko miałem zapieczone kierowniczki łopatek wew. turbiny i dlatego pojawiały się błędy i odcięcie turbiny przy 3 tyś. obrotów, całość wymyta w nafcie wyczyszczona papierem ścierny o granulacji 400 i jest widoczna różnica auto ładnie przyspiesza i nie ma efektu odcięcia turbo co bardzo działa na nerwy szczególnie przy wyprzedzaniu, pozdrawiam wszystkich.
Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Węgrów Posiadane auto: audi a4 b6 1.9tdi 2001r
Piwa: 0/2
Wysłany: Sro 19 Maj 2010, 18:58
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Passat ) Brak Mocy
siema miałem to samo ze spadkiem mocy ale jeden z mechaników powiedział że to wina zaworu AGR i za 100zł mi go jakoś odblokował i chodzi [cenzura]ście ale dodał że może znów po jakimś czasie się zablokować. ciężko jest samemu przeczyścić turbo mam paska 1997r 110km tdi????? myślałem że jak się znów pojebie to turgo dam do regeneracji
Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: vw passat 1,8 T AEB 99r
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 28 Maj 2010, 11:58
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Passat ) Brak Mocy
krzychu200 nie AGR tylko EGR i nie wydawaj na regeneracje tyrbiny bo skasuja cie z 600-700 zeta poczytaj na forach wyjmij sam i sobie wyszyść masz link do filmiku jak to zrobić samemu nic prostrzego najwiecej czasu zajmie ci wyjęcie turbiny
Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 228 Skąd jesteś (miejscowość / region): opolskie Posiadane auto: Nissan Primera P12 2,2
Piwa: 1/3
Wysłany: Sro 25 Sie 2010, 21:27
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Passat ) Brak Mocy
Tak koledzy to nie jest wina turbiny ani żądny zaworów wszystko wymienione i turbina czyszczona i dalej spada moc i nawet auto gaśnie a komputer nie ma błędów wym.nawet pompę w zbiorniku bo nie podawała paliwa jak ma to robić,jakbym miał uszkodzone pompo wtryski to by też był błąd na według .także jest to usterka mechaniczna ja podejrzewam pompę vaku jest to Passat B5 1.9 TDI 130 koni _________________ Enku
siemka podpinam sie do tematu mam paska 110 koni 1999 rok nie dawno kupilem i wszystko super z tym ze jadac samochodem auto traci moc czasem przy 4 tysiacach a czasem przy 3-ch, rozmawialem ze znajomymi i wymienilem przeplywke co nie dalo zadnego efektu idac dalej tym szlakiem posprawdzalismy wszystkie przewody i zaden nie ma dziury ani nic, czytajac forum dalej podmienilem n75 na n18 ten co jest z tylu silnika juz myslalem ze pomoglo ale dalej to samo prz 4 tys obrotow sie wylaczylo turbo, nie chce ladowac kaski w auto, wiec prosze o pomoc co z tym zrobic, dodam jeszcze ze auto jak sie przegazuje na postoju to nie gwizdze, jadac to gwizdze i jest to strasznie slyszalne, sprawidzilismy luzy na turbie sa ale nie znacze, auto nie dymi mialo wymieniany rozrzad oleju jak narazie nie zauwazylem zeby bralo co prawda mam samochod nie dlugo ale jestem w angli mam polski auto a tutaj ciezko o dobrego mechanika, z tego co wyczytalem to najlepiej wyciagnac turbo i poczyscic, jak byscie mogli powiedzcie mi co jeszcze posprawdzac nie chce mi sie z angli do polski bez turba jechac pozdrawiam serdecznie!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Passat ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.