Volkswagen

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volkswagen LT ) Problem z odpaleniem VW LT35 2.8 TDI



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen LT ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
confect

Czytelnik



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): NO
Posiadane auto: Mercedes Vito 113, 2.0 benzyna, rocznik 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 22 Sty 2010, 21:52
Temat postu:

Problem z odpaleniem VW LT35 2.8 TDI


mam problem z VW LT 35 2.8 TDI rocznik 1999, a mianowicie jak stoi cala noc to rano po podgrzaniu swiec odpala lecz po paru minutach auto zaczyna sie dlawic jakby nie dostawalo paliwa i gasnie. Niestety ponowne odpalenie nie jest takie latwe, trzeba zuzycz kilka akumulatorow lub troche pociagac samochod az odpali.
jak juz odpali to nie ma problemow z samochodem, jezdzi prawidlowo, odpla praktycznie na dotyk i to jak jest ciaply a takze jak postoi kilka godzin i jest zimny.
wyglada mi na to jakby sie zapowietrzal, bo rano jak zgasnie i nie chce odpalic wystarczy ze go odpowietrze na wtryskach to zaskakuje i jest ok.
pompa wtryskowa po regeneracji w zeszlym roku, swiece zarowe nowe, wtryski po sprawdzeniu i wymianie koncowek, przewody paliwowe wymienione, filterek paliwa wymieniony, zalozony zaworek zwrotny.

macie pomysl co moze dolegac przy takich objawach?
Powrót do góry
rafficz

Auto Maniak



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1888
Skąd jesteś (miejscowość / region): RSR
Posiadane auto: AUDI TDI 1Z
Piwa: 70/0
Wysłany: Pią 22 Sty 2010, 23:24
Temat postu:

Re: ( Volkswagen LT ) Problem z odpaleniem VW LT35 2.8 TDI


Jest to silnik na pompowtryskach jak się nie mylę więc pompe paliwa masz w zbiorniku. Dobrze by było ją wyciągnąć i wyczyścić przy okazji sprawdzisz co wozisz z baku. Nie wiem gdzie tankujesz ale jedno złe tankowanie i filtr może być do wymiany.
Powrót do góry
confect

Czytelnik



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): NO
Posiadane auto: Mercedes Vito 113, 2.0 benzyna, rocznik 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 23 Sty 2010, 08:42
Temat postu:

Re: ( Volkswagen LT ) Problem z odpaleniem VW LT35 2.8 TDI


silnik jest ten Brazylijski i jak sie nie myle tam sa wtryski i sekcyjna pompa wtryskowa. co do tankowania to tankuje glownie na stacjach SHELL, omijam od dawna male stacje w dziwnych miejscach.
Filterek paliwa dostyc czesto wymieniam.
Powrót do góry
bl4dyy

Czytelnik



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice
Posiadane auto: Volkswagen LT46 2.8 TD rok 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 31 Sty 2010, 13:07
Temat postu:

Re: ( Volkswagen LT ) Problem z odpaleniem VW LT35 2.8 TDI


Witam mam dokladnie ten sam problem z moim LTkiem ale u mnie dzieje sie to tylko jak na dworze jest ujemna temperatura im zimniej tym dalej trzeba mnie ciagac na linie
Powrót do góry
gadu-gadu
__puchatek__

Czytelnik



Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): Brzozów
Posiadane auto: VW LT35 2,8 TDI 130PS
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 28 Sty 2014, 20:14
Temat postu:

Re: ( Volkswagen LT ) Problem z odpaleniem VW LT35 2.8 TDI


masz ten silnik 125 koni albo 130 koni? jeżeli tak to miałem tak samo. posprawdzaj przewody paliwowe gdzies bedzie pekniety i łapie ci lewe powietrze które powoduje ci cofanie sie paliwa do baku. dlatego jak pierwszym razem zapali bo ma paliwo w fitrze i jeszcze chwile chodzi a jak sie skończy to nie zdązy pociągnąc z baku i gasnie a potem gechenna żeby go odpowietrzyć. jezeli jest to ten silnik na pompowtryskach czyli 158koni to szukaj podobnie jak wczesniej ale jeszcze zobazcz do pompy w baku ona może nie dawać cisnienia
Powrót do góry
gadu-gadu
Reklama








Wysłany: Wto 28 Sty 2014, 20:14
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
ekspertbus

Czytelnik



Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): CHEŁM
Posiadane auto: VW LT 35
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 07 Lut 2014, 21:43
Temat postu:

odpalanie w mróz lt 35 2,8 tdi


witam , problem jak problem , ja aby ominąć odpowietrzanie oraz ciąganie linka czy rozruchy , wstawiłem gruszkę na przewodzie paliwowym za 30 zł , odpalam w mróz , jak zaczyna chodzić silnik należy pompować aż przepompuje paliwo kilka minut i troche podgrzeje się w zbiorniku, trwa to ok, 5 minut w mróz ok, 25 stopni ale pali i jest ok jak ciepły to na dotyk , pozdrawiam , grucha na przewód przed filtrem paliwa i można filtr wstawić z podgrzewaczem , kto ma dostę do pradu można wrzucic farelkę na 1 godzinę pod maskę , jak dobre paliwo pali i minus 30 stopni ,powodzenia
_________________
EKSPERTBUS
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen LT ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Volkswagen LT »

Opinie o samochodach Volkswagen LT - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen LT ) Porady, problemy techniczne


Volkswagen

Golf

30 500

2010r.

90 206 km

śląskie

Volkswagen

Beetle

62 990

2016r.

84 218 km

pomorskie

Volkswagen

New Beetle

8 900

2000r.

189 000 km

śląskie

Volkswagen

Golf Plus

25 900

2011r.

230 000 km

mazowieckie

Volkswagen

Polo

8 900

2007r.

257 287 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Forum VW Polo Squad   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2020 Created by idealneT and OM System