mam problem z VW LT 35 2.8 TDI rocznik 1999, a mianowicie jak stoi cala noc to rano po podgrzaniu swiec odpala lecz po paru minutach auto zaczyna sie dlawic jakby nie dostawalo paliwa i gasnie. Niestety ponowne odpalenie nie jest takie latwe, trzeba zuzycz kilka akumulatorow lub troche pociagac samochod az odpali.
jak juz odpali to nie ma problemow z samochodem, jezdzi prawidlowo, odpla praktycznie na dotyk i to jak jest ciaply a takze jak postoi kilka godzin i jest zimny.
wyglada mi na to jakby sie zapowietrzal, bo rano jak zgasnie i nie chce odpalic wystarczy ze go odpowietrze na wtryskach to zaskakuje i jest ok.
pompa wtryskowa po regeneracji w zeszlym roku, swiece zarowe nowe, wtryski po sprawdzeniu i wymianie koncowek, przewody paliwowe wymienione, filterek paliwa wymieniony, zalozony zaworek zwrotny.
macie pomysl co moze dolegac przy takich objawach?
Dołączył: 14 Kwi 2008 Posty: 1888 Skąd jesteś (miejscowość / region): RSR Posiadane auto: AUDI TDI 1Z
Piwa: 70/0
Wysłany: Pią 22 Sty 2010, 23:24
Temat postu:
Re: ( Volkswagen LT ) Problem z odpaleniem VW LT35 2.8 TDI
Jest to silnik na pompowtryskach jak się nie mylę więc pompe paliwa masz w zbiorniku. Dobrze by było ją wyciągnąć i wyczyścić przy okazji sprawdzisz co wozisz z baku. Nie wiem gdzie tankujesz ale jedno złe tankowanie i filtr może być do wymiany.
Re: ( Volkswagen LT ) Problem z odpaleniem VW LT35 2.8 TDI
silnik jest ten Brazylijski i jak sie nie myle tam sa wtryski i sekcyjna pompa wtryskowa. co do tankowania to tankuje glownie na stacjach SHELL, omijam od dawna male stacje w dziwnych miejscach.
Filterek paliwa dostyc czesto wymieniam.
Re: ( Volkswagen LT ) Problem z odpaleniem VW LT35 2.8 TDI
Witam mam dokladnie ten sam problem z moim LTkiem ale u mnie dzieje sie to tylko jak na dworze jest ujemna temperatura im zimniej tym dalej trzeba mnie ciagac na linie
Re: ( Volkswagen LT ) Problem z odpaleniem VW LT35 2.8 TDI
masz ten silnik 125 koni albo 130 koni? jeżeli tak to miałem tak samo. posprawdzaj przewody paliwowe gdzies bedzie pekniety i łapie ci lewe powietrze które powoduje ci cofanie sie paliwa do baku. dlatego jak pierwszym razem zapali bo ma paliwo w fitrze i jeszcze chwile chodzi a jak sie skończy to nie zdązy pociągnąc z baku i gasnie a potem gechenna żeby go odpowietrzyć. jezeli jest to ten silnik na pompowtryskach czyli 158koni to szukaj podobnie jak wczesniej ale jeszcze zobazcz do pompy w baku ona może nie dawać cisnienia
witam , problem jak problem , ja aby ominąć odpowietrzanie oraz ciąganie linka czy rozruchy , wstawiłem gruszkę na przewodzie paliwowym za 30 zł , odpalam w mróz , jak zaczyna chodzić silnik należy pompować aż przepompuje paliwo kilka minut i troche podgrzeje się w zbiorniku, trwa to ok, 5 minut w mróz ok, 25 stopni ale pali i jest ok jak ciepły to na dotyk , pozdrawiam , grucha na przewód przed filtrem paliwa i można filtr wstawić z podgrzewaczem , kto ma dostę do pradu można wrzucic farelkę na 1 godzinę pod maskę , jak dobre paliwo pali i minus 30 stopni ,powodzenia _________________ EKSPERTBUS
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen LT ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.