Witam,
Przymierzam sie wlasnie do kupna VW Tourana z 2007 roku.
Czy mam zdecydowanie szukac silnika TDI 1.9 105 KM (do zalozenia chip'a) czy moze w roku 2007 problem pekajacych glowic zostal wyeliminowany i moge sobie pozwolic na 2.0 140 lub 170 KM ?
Jako rozżalony posiadacz psującego się BKD odradzam ten silnik. Czy w 2007 roku wyeliminowali ten problem nie jestem pewien... _________________ 7-os, Highline, Xenon, 2004r, 184KM 401Nm
dziś padł wyrok na szczelność mojej głowicy oczywiście pęknięta. zdziwiony nie jestem bo podejrzewałem to juz od kilku miesięcy. Nie bawię się w szlifowanie głowicy, wymieniam cały silnik na młodszy. koszt jaki mnie czeka łącznie z wymianą alternatora oraz zawieszenia po zimie to 3500 zł. mam małą załamkę ale co można zrobić. gdybym poczytał o tych silnikach przed kupnem tourana wybór padł by na 1.9 tdi . ale jak to bywa człowiek uczy się na błędach.
Szkoda że na swoich. Ja przejeździłem 4-5 mechaników, wszyscy mnie zapewnili ze to nie glowica... _________________ 7-os, Highline, Xenon, 2004r, 184KM 401Nm
w Końcu po 2 długich miesiącach dobra widomość , mechanik znalazł głowice nie uszkodzoną. Wcześniej szukaliśmy na allegro ale to wszystko, lipa. W międzyczasie miałem wkładane 2 silniki ale jeden okazał się po przygodach a drugi nawet nie zakręcił. Jak tylko odbiore to napisze co i ile kosztowało.
Panowie panowie....jezeli rano ciezko zapala i z tylu pojawia sie bialy dym tzn ze glowica jest peknieta i plyn chlodniczy leci w komore silnika i przepala go z paliwem.odrazu mowie wam ze zadne proszki ani plyny wlane do zbiorniczna nie uszczelnia tego.zostaje tylko planowanie i to szybko.Radze nie ignorowac takich objawow bo pozniej wiaze sie to z wiekszym kosztem.tzn,wymiana oleju itd.
Chyba spawanie (jeżeli kto ma odwagę), a potem planowanie, bo z własnego doświadczenia i z opowieści wiem, że pękają między cylindrami. Tam ponoć najcieniej, a samo planowanie to przy "wydmuchanej" uszczelce.
Polecam firmę Piętka,która spawa głowice i robi to naprawdę profesjonalnie i ma bodajze 4 oddziały w tym 2 w niemczech i tam głównie wysyła swoje dzieła. Od razu sprawdzają stan wałków i panewek i w razie czego wymieniają.Niby koszt podobny do wymiany głowicy,ale wiesz co masz,a nie wymienisz na używkę i po 20tys znowu pęka. U piętki gwarancja jest 1rok. _________________ VW Touran 2.O TDI 136KM AZV Highline
Relacje z pielęgnacji-CarDetailing
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=3865
Toyota Avensis T27 Wagon 2.O VVTi CVT Prestige
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=3677&postdays=0&postorder=asc&start=0
SimonCT, MAXDAR i inni: upłynęło już trochę czasu i kilometrów - i jak się sprawuje po wymianie głowica z regeneracji, jeśli ktoś się zdecydował na tę opcję?
Mam aktualnie dokładnie ten sam problem, ASO potwierdziła pęknięcie i wyceniło naprawę na 5600 zł plus robocizna, na coś się muszę zdecydować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Touran ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.