witam mam problem z obrotami silnika sharan 1,9tdi Afn 98r. wszystko ladnie chodzilo autko bylo zwawe itp az tu nagle brak mocy. niedawno byl wymieniany rozrzad od wymiany zrobilem 1500km wszystkie filtry powymieniane wezyki podcisnieniowe powymieniane zaworki n75 i n18 sprawdzone turbo nie jest zapieczone sztanga chodzi. samochod odpala od strzalu lecz jak juz rusze to obrotu rosna i nie ciagnie mul totalny,na biegu jalowym gaz do dechy obroty rosna do 3800-4000tys max i dymi na bialo jak z parowozu,co to morze byc???? pompa raczej odpada ze wzgledu na to ze auto odpala normalnie i po puszczeniu gazu obroty nie skacza. z gory dzieki za pomoc
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4095 Skąd jesteś (miejscowość / region): UE Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 / Hyundai Tucson 2,0 + LPG 2010 r
Piwa: 166/83
Wysłany: Czw 01 Mar 2012, 16:59
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Sharan ) problem z obrotami
Napisałeś, że pompa odpada, a w/g mnie chyba nie.
Poza tym "wilczy szaniec to nie denmark" _________________ Kto mieczem wojuje, od........ ...Hołd dla SEATA I HYUNDAI
a niby czemu Twoim zdaniem pompa nie odpada?
co prawda nie mam mozliwosci podłaczenia auta pod VAGa. gdyby dzialo sie cos z pompa to juz wczesniej auto by dawalo jakies znaki ku temu
wrzuć na 3 bieg gaz do podłogi i ciągnji tak aż poczujesz ze osłabnie zobacz przy jakich obrotach to masz ja miałem około 2-2300tys obr. i też myślałem ze to niewiadomo co pompa nie bo robiłem ja wcześniej rozrząd też nie bo dobrze jest zrobiony zaworki i wężyki też nie bo wymienione. wiec zrobiłem tak; przegoniłem auto jakies 70km traski cały czas na 3 i 4 biegu robiłem to tak jak dochodziło to tych obrotów co wpadał w tryb awaryjny to przed nimi puszczałem nogę z gazu zwalniał do 60km/h i potem znowu gaz do podlogi i tak cały czas myślę ze kierownice w turbo nie do końca dobrze pracują. ja w swoim je tak rozruszałem w lipcu i do tej pory dobrze jest. Muszę tylko przepływomierz masowy wymienic na pierburga sam wkład na nowy troszke kosztuje ale co zrobisz. Bo ten co am teraz niedokonca dobrze mierzy mase powietrza przez co motor nie jest zły jak powinien i pali troche wiecej.
hm... wtryski przy okazji sprężanie, zawór EGR, wężyki podciśnienia i zawór sterowania turbiną chyba to N18 nie pamiętam. aha i na koniec pompa i rozrząd czy dobrze ustawiony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Sharan ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.