Chciałem przerobić swojego LT 28 SDI na TDI i jestem ciekaw czy silnik SDI ma smarowanie dna tłoka i czy wytrzyma gdy założę w nim turbo. Oraz drugie pytanie co lepsze turbo czy kompresor. Proszę o wypowiedzenie się w tym temacie.
Pewnie jest to do zrobienia ale o kosztach nawet nie chcę myśleć Do wymiany kupę rzeczy.Na pewno sterownik silnika,wiązka,klika czujników bo pewnie część się powieli no i najważniejsze czego do końca nie jestem pewien to inne tłoki ,a może nawet i głowica.
Wydaje mi się ze dołożenie turbiny nic nie da a może nawet zaszkodzić
a kolego czy jak bym założył kompresor to by coś dało bo mam tego Lt już 6 lat i powiem szczerze gdyby nie moc to był by to najlepszy samochód na świecie przejechałem nim ponad 500 tyś i wszystko działa jak w nowym, ale te SDI nie nadaje się żeby cokolwiek pociągnąć wiec chciałem dodać mu mocy. Więc co w takim razie radzicie zrobić chip tuning??
Ja bym był próbował chipa tylko ze w SDI nie wydusi tyle co w TDI .Strzelam około 10-20KM.Musisz popytać jakiegoś tunera ile można zaaplikować,ale na pewno będzie warto i chyba najlepszy i najtańszy sposób na podniesienie mocy.
Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Jelenia Góra Posiadane auto: VW LT 35
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 03 Lip 2012, 18:00
Temat postu:
Re: ( Volkswagen LT ) Przeróbka 2.5 SDI na TDI
2,5 SDI ma 75 km i chip poprawi osiągi o max 10%
Ja też mam SDI i faktycznie nie da się tym jeździć. Zaryzykowałem i dołożyłem turbo ale efekt był taki ze auto było słabsze niż wcześniej.
Wynikało to z tego żę jeżeli dostarczasz więcej powietrza to musi być więcej paliwa. Zaniosłem sterownik do tunera i podniósł mi dawkę paliwa o 10% Efekt był fantastyczny , auto zaczęło jechać może nie tak jak fabryczny TDI Ale jest ok. Turbinę zastosowałem od BMW 2,5 tds taka sama jest w opel omega. Wynikało to z tego ze oryginalna turbina od vw jest sterowana elektronicznie a ja nie chciałem zmieniać przepływomierza, sterownika, i regulatora ciśnienia turbiny. Turbo od TDS wydało mi się najrozsądniejsze. Kupiłem kolektor ssący od tdi i połączyłem za pomocą flanszy stalowej i do tego uszczelki.
chiptuning to każdy z Vagiem da radę sam zrobić. To, ze wam bierze lepiej od niskich obrotów, nie zmienia faktu, że samochód jest mocniejszy, bo wczesniej wystarczyło go wyzej kręcić - co w sumie było bardziej ekonomiczne. Zmienić dawkę paliwa można na pompie bez problemu i wtedy mamy trochę więcej rzeczywistego powera, co pokazałoby się nawet jakoś na hamowni. A testując często samochody z chipem z allegro na hamowni rzeczywiste osiągi spadały. To tylko wrażenie, ze mocy jest wiecej bo bierze od dołu, a wyżej jest tak samo lub gorzej _________________ PKT.22
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kalisz Posiadane auto: vw lt 2,5 sdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 19 Lip 2016, 21:53
Temat postu:
Re: ( Volkswagen LT ) Przeróbka 2.5 SDI na TDI
Kolego mylisz się, vagiem i nastawnikiem na pompie można zwiększyć dawkę paliwa ale tylko nieznacznie, a o czipie z allegro nikt tu nie pisał to nie wiem po co o tym piszesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen LT ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.