Re: ( Volkswagen Lupo ) VW Lupo 1.4 TDI z dużym przebiegiem-czy warto kupić ???
wszystko jest uzaleznione od ceny.osobiscie wolabym z takim przebiegiem,autentycznym ja z pseudo 160tkm,juz nie wspomne jezeli bylo katowane po miescie,te auto zapewne robilo dluzsze trasy.ogolnie jest to zwykly przebieg diesla jak na 9cioletnie auto,pozdr _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
Dołączył: 07 Paź 2009 Posty: 146 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Bora 1.6, benz, AKL
Piwa: 11/13
Wysłany: Sro 21 Kwi 2010, 20:31
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Lupo ) VW Lupo 1.4 TDI z dużym przebiegiem-czy warto kupić ???
To może odpowiedz sobie na dwa pytania:
1. Wolisz zadbane z dużym przebiegiem, czy zaniedbane z małym? (ja to pierwsze)
2. Wolisz auto z autentycznym przebiegiem 300k, czy porównywalne z przebiegiem przekręconym o połowę? (tu również jestem za pierwszą opcją)
Jeśli właściciel dbał o auto, nie zajeżdżał a na dodatek serwisował i wymieniał wszystko na czas, to ja nie widzę nic złego w przebiegu 300 tys.
Re: ( Volkswagen Lupo ) VW Lupo 1.4 TDI z dużym przebiegiem-czy warto kupić ???
Jeżeli auto jest zadbane, silnik pracuje dobrze, bez wycieków, nic nie stuka i puka to ja bym był skłonny kopic takie auto. Na pewno wolałbym takie z 300tyś zadbane i bezwypadkowe niż ze 100tys. walone z każdej strony i kręcone o polowe. Silniki VW zwłaszcza te starsze są naprawdę bardzo wytrzymałe i bezawaryjne. Przy 300tys należałoby jednak zrobić kapitalny remont silnika, bo wszystko się zużywa, może brać olej, turbina może być już na wyczerpaniu itp. Wszystko zależy od tego jakiego auto miało właściciela?? _________________
Re: ( Volkswagen Lupo ) VW Lupo 1.4 TDI z dużym przebiegiem-czy warto kupić ???
Fakt jest ze wiekszosc decyduje sie na zakup auta z mniejszym przebiegiem na liczniku i ludza sie ze trafili na okazje.prawda jest taka ze auta sprowadzone z zachodniej czesci europy maja duze przebiegi,podatki drogowe wyzsze,ubezpieczenie drozsze,to wszystko wplywa na oplacalnosc diesla,wiec musza robic kilometry.jezeli ktos utrzymuje diesla robiac rocznie mniej jak 20/30tkm jest to nieoplacalne.wyjatki sie zdarzaja,owszem,ale same spojrzenie na oferty sprzedazy na mobile lub autoscout mowia za siebie.niejest rzadkoscia ze auta robia rocznie powyzej 50tkm w prywatnych rekach.wszystko np. w niemczech sie oplaca ze wzgledu za zwrot podatku/kosztow od dojazdu do pracy.trzeba poznac realia innych krajow zeby to zrozumiec.niestety w polsce wciaz jestesmy za rumunia w tej kwesti i ogolnie inaczej spostrzegamy realia.robilem rocznie 70 do 120tkm prywatnym autem,wiec wiem o czym mowie.osobiscie nie popieram silnikow diesla,ewentualnie bmw,zbyt duze koszta napraw,a przebiegi silnikow benzynowych sa na poziomie dieslowskich.pozdr _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Lupo ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.