Witam
Wymienione zostalo;
zaworek n 75
przeplywomiersz bosch o tych samych nr.
wszystkie wezyki podcisnieniowe od zaworkow do turbo i egr
turbina wyczyszczona lekko chodzi wahadełko po zalozeniu sztangi chodzi z oporem trzeba kilka kilogramów nacisku, na wylączonym silniku ustami da sie wciągnąc sztangę a na wlączonym nie. I jeszcze cos czy czujnik cisnienia doladowania .... co on robi jakie ma zadanie?
Turbo się nie włącza tzn. nie zaciąga sztangi po odpaleniu????
Nie wiem jakie są objawy ze piszesz ze się nie włącza.Wszystko można sprawdzić vagiem,jak pompuje czy nawet logi zrobić.
Czujnik ciśnienia doładowania jak jest zepsuty to może nie wszystko oszaleć.Czasem zapchany kat tez może ograniczać działanie turbinki.
no nie zaciąga sztangi. na pinach przy wtyczce od zaworu n75 jest 7,88 v nawet i po gazowaniu nie wiem dlaczego . kat drozny patrzylem przy wymianie tlumikow.
Niestety napięcie na stykach zaworu nie świadczy o jego prawidłowym działaniu.
Można podpiąć VAG-a, ale bardzona możliwe, że dostaniesz błąd typu: "Niskie ciśnienie w kolektorze ssącym", co należy czytać: coś w turbo nie działa
Sugeruję by pójść do warsztatu, który ma manonetr. Nie powinno być kłopotu ze znalezieniem, bo nawet małe warsztaty mają. Jest szansa, że znajdą usterkę.
Niestety jeśli to np. drobna nieszczelność może być problem ze znalezieniem gdzie ucieka podciśnienie, bo na postoju mamometr pokaże ok, a dopiero pod obciązeniem będzie widać, że coś nie tak.
hm ale turbo mialem wyjete i leciutko wszystko chodzi nawet jak zdejme przewod z n75 i "ssie" ustami jednoczesnie trzymam reka za sztange to normalnie wciaga ja. moze przewody pomylilem przy zaworach od n75 i n18 mam polaczone do n75 i n18 przewodem od filtra powietrza potem "out"od 1 i 2-go pod gruszki turbo i egr a te dolne mam razem polaczone i ida do serwa tak ma byc czy cos inaczej? jutro jestem na vag umowiony bede cos wiedzial albo co bylo jaka przyczyna to napisze. aha obracalem gruszke cala od turbo razem ze sztanga co idzie do srodka puszki tej i slyszalem ze jak sie skreca to wiekszej trzeba sily ssania a jak rozkreca to mniejszej prawda to. nie mylic ze regulowalem sztange tylko cala obracalem zakontrowana.
Jak gość będzie kumaty to w kanale 11 włączy nastawy podstawowe i sztanga będzie poruszać się(ma się poruszać) cyklicznie co około 10 sec.
To da odp czy system sterowania turbinki działa.
Gitara
Juz zrobione problem tkwil z sterowniku był uszkodzony. Zimą stał w "nord car" w suwałkach tam mi zepsuli sterownik podlaczyli bezposrednio ... wiem ze omineli przekazniki i wpili sie w sterownik a wtedy mialem problem z uruchomieniem. widocznie cos na krotko podłączyli fraje...ry! Zjeba..lem szefa "nord caru" i pojechalem. naraszka
U mnie było tak: zero błędów, turbina nie gwiżdże... Po sprawdzeniu n75 - niesprawny. Podmienilem ten n75 obok od zaślepionego zresztą egr i śmiga
Ten niesprawny n75 wpialem we wtyczkę od egr żeby nie wywalał błędów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Sharan ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.