mam phaetona v10 tdi poszedl mi sterownik na prwej turbinie wymienilem go i po tygodniu poszed na lewej turbinie i tez go wymienilem,a teraz poszedl mi poraz kolejny na prawej turbinie w zwiazku z tym mam pytanko dla fachwcow czy jest to mozliwe ze jest uszkodzony EGR i on powoduje uszkodzenia sterownikow poniewaz czuje ze jest cos tez z powietrzem albo czyms poniewaz szarpie czasami na niskich obrotach i podskakuja obroty same ale zazwyczaj jak jest zimny.bardzo prosze o pomoc
W tym silniku sterowniki wymienia sie parami,problem moze lezec w samych turbinach ktore w ramach akcji w VW byly wymieniane na gwarancji,pozniej w ramach kulancji(vw pokrywa 70% kosztow,koszt calkowity ca.7000Euro w niemczech).sprawdz w serwisie czy twoje auto otrzymalo ta akcje serwisowa.Po podlaczeniu VAGa czesto niema zapisanych bledow,jedynie ewentualnie wskazowka odnosnie Egr,lecz problem jest mechaniczny i lezy po stronie doladowania.Moim zdaniem podjedz do serwisu VW,oni udziela dokladniejszych informacji odnosnie twojego problemu ze wzgledu ze dysponuja dokladnymi informacjami na temat,pozdr _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
ok dzieki ale napewno nie jest juz objety ta akcja bo sprawdzalem zreszta nie jest juz serwisowany.czyli twierdzisz zeto blad samych sterownikow a te szarpanie silnika czasami czuc ze to cos od doladowania ale turbiny pokazuje ze pracuja prwidlowo,czasami nie mam juz sil na ten silnik,nie chodzi o koszta tylko o to zeby wkoncu chodzil jak nalezy
ok dzieki ale napewno nie jest juz objety ta akcja bo sprawdzalem zreszta nie jest juz serwisowany.czyli twierdzisz zeto blad samych sterownikow a te szarpanie silnika czasami czuc ze to cos od doladowania ale turbiny pokazuje ze pracuja prwidlowo,czasami nie mam juz sil na ten silnik,nie chodzi o koszta tylko o to zeby wkoncu chodzil jak nalezy
Niestety ten silnik jest wadliwy...Co do akcji serwisowej,kulancja w polsce jest praktycznie nieznana,tymbardziej ze serwisy twierdza ze dotyczy to aut serwisowanych lub do pewnego przebiegu auta,a to niedokonca jest prawda.w tygodniu bede mial informacje dotyczace ewentualnej naprawy w ramach kulancji _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 17 Skąd jesteś (miejscowość / region): Malopolska Posiadane auto: Phaeton 5.0TDI
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 21 Sty 2013, 22:43
Temat postu:
Re: ( Volkswagen Phaeton ) EGR V10 TDI
Witam serdecznie wlasnie sprawdzalem za pomoca VAG swojego Pheatona i wystapil blad sterownika i doczytalem ze wlasnie moze byc to powodowane przez ow zawor EGR i ze da sie go wyczyscic i wszystko wraca do normy tak jak wczesniej to mialo miejsce czy mozna mi ktos powiedziec gdzie ow zawor sie znajduje w v10 ? _________________ zjadam 3.0 TDI
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Phaeton ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.