Możesz podesłać na pw foty jak te twoje kwiatki w okolicach relingów wyglądają?
Ja też zamierzam wziąć rzeczoznawcę, bo to jak VW interpretuje perforacje blach do woła o pomstę do nieba.
Daj znać na forum czy coś ci się udało z tym rzeczoznawcą. Masz od nich na papierze jakiś dokument odmowy naprawy (reklamacji) ?
Od czego zacząć? Elektronika: brak pojęcia o diagnozowaniu usterek to ja mogę nie mieć ale serwis! Fakt to było w 2008 roku. Sterownik DSG do wymiany. Poprawki lakiernicze w kolorze "podobnym". Szkoda czasu na pisanie o tym. To jeden z serwisów w Krakowie.
Bede reklamowal - ciekawe co mi powiedza ( rdza w okolicach relingow )
jak nie to biore rzeczoznawce - postrasze ich
Mati0609 daj znać jak bedziesz po wizycie reklamacyjnej VW bo ja reklamowałem swojego z 2003 w Norwegi i stwierdzili ze rdza przy relingach jest spowodowana przeładowanym bagażnikiem (skibox).a to ze mi sie wypaliła dziura w siedzeniu pasażera od podgrzewania, to stwierdzili ze przyczyną jest częste wsiadanie i wysiadania z auta :]
Odświeżę trochę temat, bo po zimie zauważyłem na swoim samochodzie w dwóch miejscach wspominane przez Was parchy, których (tak mi się przynajmniej wydaje) jeszcze w zeszłym roku nie było .
Mam pytanie czy na taki stan rzeczy (uniesiony lakier, rdza jeszcze jest niewidoczna) można coś zastosować? Z tego co wiem, to dostępne w sklepach zaprawki są np. na odpryski, a na te parchy coś można zastosować? _________________ VW Touran 1.9 TDI, AVQ, 2003, TrendLine <- kliknij
Fotografia Okolicznościowa
Jestem szczęśliwym posiadaczem Tourana z 2004 roku i już przy zakupie zauważyłem małe babole z rdzą na klapie tylnej przy lampkach oświetlających tablice. Rdza wiadomo nie próżnuje więc jak najszybciej chciałem to zniwelować. Do wyboru miałem oddać całą klape do malowania u lakiernika lub własnoręczna robótka miejscowa. Wybrałem opcje nr. 2 a więc na allegro zakupiłem zestaw : szpachla, podkład, papiery ścierne, lakier baza oraz lakier bezbarwny, koszt to około 60-ciu zł :] Postępując z godnie z instrukcją udało mi się to jako tako wyprowadzić i nawet to jakos wygląda no i oczywiście rdza już nie postępuje. Dobra rada: należy tylną klapę rozebrać ponieważ rdzy było więcej od wewnątrz niż na zewnątrz i tylko zewnętrzna kosmetyka opóźniła by rozwój rdzy a nie ją zlikwidowała. Polecam ten sposób wszystkim majsterkowiczom :] Powodzenia w walce z rudą :]
Mnie to już załamuje, VW leci w pręta, a malują ten samochody jakimś gównem a nie lakierem. miałem 11 letnie seicento miało dwa kwiatki a stał non stop pod gołą chmurką. Teraz touran leci mu szósty rok i kwiatków jak w ogródku. Z dnia na dzień co raz więcej kwiatków. Co miesiąc z dwa nowe się pojawiają.
Auto oczywiście w oryginalnym lakierze na całości.
Znacie jakiegoś dobrego rzeczoznawce z okolic Katowic, żeby to obejrzał, bo jak dla mnie to nie jest wada fabryczna lakieru na która powołują się w ASO.
Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Radom Posiadane auto: WV Touran 1.9 TDI
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 17 Paź 2011, 21:36
Temat postu:
korozja naszych touranów
Myśle, że rdza to przypadłość nie tylko naszych touranów. W moim też niestety jest maleńki kwiatuszek w okolicy oświetlenia tablicy rejestracyjnej, ale to nic w porównaniu nowszymi audikami i mercami, gdzie ruda zapanowała w pełnej krasie. Poprostu wszyscy zchodzą z kosztów produkcji auta, ale pokrywają straty serwisem, który zawsze znajdzie się wymówkę żeby naprawić bezgwarancyjnie. Czy nie mam racji Panowie Proszę o komentarz
Witam, w moim z 2003r również rdza konsumuje tylną klapę centralnie pod wycieraczką, w zimie stoi w tym miejscu woda zamarznięta zaraz pod szybą oraz na przetłoczeniu klapy. Mój już nie kwalifikuje się do reklamacji więc pozostaje mi lakiernik. Aby to wyczyścić będę musiał ściągnąć szybę tylną.
niestety ,ale dzisiaj zauważyłem w sumie dziwną rzecz: na prawym progu (pasażer, przód) odpryskuje mi lakier! Pęknięcie lakieru jest na ok 10cm i można by palcem zedrzeć pasek lakieru (2cm już odpadły). Nie jest to rdza - widać gołą, ocynkowaną blachę. Jest to możliwe że przyczyną jest sól + mróz? W tych miejscach (progi) jest masa soli, ale trudno przy takich temp. jechać na myjnię....
Co może powodować pękniecie lakieru i to równo, jedną linią na długości 10 cm??
O jakich listwach na progach piszesz? Na zewnątrz, wąska metalowa na całej długości progu, na wysokości "baranka"?
Czy chodzi ci o plastikowe we wnętrzu, przy uszczelce drzwi? _________________ Pozdrawiam
Turanek morderator
ZPA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volkswagen Touran ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.